familien kaos- komplett Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vi skal kjøpe køyeseng til guttene ogt da lurer jeg på, det er bare en midlertidig løsning så vi gidder ikke legge all verden av penger i det. Er det noen som har sett den billigste Ikea varianten (Mydal??) i "virkligheten". På nett ser den innmari spinkel og trist ut, minte meg om leirskole.. Er den så ille? Tenkte uansett å male den da. Leste når jeg søkte opp køyeseng at noen hadde gjort om ikea sin KURA til køyeseng, men hvordan gjøres det da?? Man kan vel ikke bare legge en madrass på gulvet, for da kan det vel bli fukt og uhumskheter vel?? Vi har nemlig en lignende seng fra Stompa, som vi jo kanskje kunne gjort noe tilsvarende med? Vi har ganske lang vei til Ikea så det er ikke bare til å stikke innom å sjekke:)
familien kaos- komplett Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2008 da lurer jeg på et par ting skulle det stå
familien kaos- komplett Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 kanskje det er noen køyeseng eksperter her i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå