mammat2goll Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har liksom ikke så lyst hjem i et sikkert bombet hus å sove bryllupsnatten..Hva gjør dere??
Josefine84 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Vi bor på hotell i en kjempe fin suite med frokost på senga og sen utsjekk:D:D
mathildas_mamma Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Vi har også booket oss inn på hotell på bryllupsnatten Slipper å tenke på frokost, gjester o.l dagen derpå
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Skal på hotell med sen utsjekk og frokost på rommet. Og spa
JuniAnkerHansen Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Vi kommer til å sove hjemme, har avtale med søsteren min om at hun skal dra hjem til oss mellom kirken og festen og pynte litt og gjøre det fint og romantisk , slik at det er litt ekstra hyggelig når vi kommer hjem på natten
pandabjørn Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 vi skal bo på suite heldigvis for det.....hadde ikke orket å hatt svigerforeldrene hjemme hos oss! og kanskje søskna til sambo de skal bo på et annet hotell sammen med de andre gjestene og vi på et hotell på andre siden av byen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå