LykkeLimam Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Trenger tips på stellevesker...forrige gang brukte vi babybjørn en sånn hard i mørkeblå. Helt håpløs! så trenger en bedre denne gangen... Men trenger tips..og gjerne en rimelig veske. Vi venter gutt:)
C@milla *EMIL* Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har IKKE tips til rimelig veske ;o) Men tenkte å svare på hvilken veske jeg skulle bruke..hehe, har faktisk gått til de grader å kjøpe meg en petunia picklebottom veske..Aner ikke hva som gikk av meg ;o) Men treger ikke en plass!! Gleder meg til den kommer i posten..
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Ellos.no har faktisk noen veldig søte, praktiske stellevesker i forskjellige farger, som er halve prisen neste nav stellevesker i butikk
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 jeg har bestillt fra ellos. de fås i flere farger og det er med stelleunderlag... gleder meg til den kommer i posten... 249kr
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Vi har kjøpt en Emmaljunga-vogn, og der fulgte stelleveske med. Ikke den lekreste på jord, men det får holde, tar meg ikke råd til noe annet. Så sant den ikke viser seg å være fullstendig håpløs, da.... Vi får se.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 En Skip hop veske bestilt fra USA. Passer både for mor og far og er fin! MYE billigere enn her. Betalte ca 350 kr, mens den her koster langt langt over 1000. (1300???) Svært fornøyd!!
Glad tobarnsmamma Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har bestilt den største stellevesken fra ellos, den er kjempefin. Har masse lommer, stelleunderlag m.m. Og koster bare 250 kroner nå, helt genialt!
-Petrine- Skrevet 23. juni 2008 #8 Skrevet 23. juni 2008 Ju-ju-bee all fra www.kenguruloftet.no. Genial stelleveske med masse rom :-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har kjøpt stelleveske som passer vogna jeg. Brun teutonia-vogn og brun teutonia stelleveske!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Svidde av tusen svenske kroner på en Skip Hop City Chick i sort og hvit. Grunnen til at jeg brukte så masse penger på den er at den er stor og jeg trengte det pga to tette. I tillegg ville jeg ha en som var stilig å se på og som jeg får brukt senere når jeg er ferdig å bruke den som stelleveske. Er superduperfornøyd og angrer ikke ett sekund på at jeg brukte så mye penger på det. Fulgte t.o.m. en liten clutch-veske som mor kan bruke til f.eks. fest. Stod mellom den og en Allerhand, men Allerhanden er har typisk stelleveskeutseende og jeg falt derfor mer for SHen. Men Allerhand sin ser veldig praktisk ut om jeg skal si noe om den også.
Hikken Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har kjøpt en myk fra babybjørn til 400 kr. Den har to rom til oppbevaring + nett på utsiden av de lommene og utbrettbar stellematte. Ikke den største på markedet, men man får med seg det man trenger pluss litt til. Den er sort og diskrèt, og så kan sambo også dra den med seg uten å føle at han har med seg en dameveske ;-) Bilde av den her: http://www.babybjorn.com/Eng/products/Mobility/BABYBJORN-Changing-Case/
Ophelia & Jr. Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Som termin over her har jeg bestilt en SkipHop veske fra USA. Synes den er skikkelig fin (http://static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/skiphop/skip_hop_dash_deluxe_ocean_stripe.jpg), har god plass, kan brukes av både meg og pappa'n ... Og så ble den ganske billig når jeg bestilte fra USA. Billigere enn de fleste du får kjøpt i butikk her hjemme. Under 400,- iallefall.
nussie Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Vi har kjøpt brio kombi vogn i brun,så jeg har kjøpt svart brio stelle veske,den største av de vanlige.den ser veldig bra ut med god plass:) gav vel 800 kr for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå