Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste nettop et innlegg her inne på en av debattene. Var litt sånn "å mitt liv er så perfekt og nå skjer alt på en gang" Klok av skade trykket jeg på nicket, og der sto det ingenting, kun "brukeren har ingen profil". ingen opprettelsesdato eller noe. Er dette litt rart når dette innlegget ble postet i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg trykker på din profil, kommer akkurt det samme opp..... skal jeg bli misstenksom nå;)??????

Skrevet

Nope:-) det er svar på spørsmålet mitt. Lurte bare på om det betydde at den var slettet eller at vedkommende ikke hadde lagt inn noe info. Kommer ikke inn på min side lenger jeg. Men står det virkelig ikke noe info om hvilken dag jeg fikk kontoen min? For det har jeg sett på de andre jeg har sett på. Det er ikke mange men.

Skrevet

står ingen ting på din profil. ikke datoer, barn eller noe. står kun: brukeren har ingen profil.

Skrevet

Ok, kanskje det er den infoen som kommer opp når man trykker på profilen til de som ikke har tilgang til din side lenger. Takk skal du ha:-)

Og foressten er jeg 23 år og fra bergen. Hehe neida

Skrevet

heheheh:) hørt om flere som har problemer med "din side". Får håpe det blir fixsa snart da:)

Skrevet

Det er valgfritt om en ønsker profil eller ikke her inne. Denne brukeren har da tydligvis valgt å ikke ha profil, da ser det slik ut når du trykker på nicket. Har ingenting å gjøre med om hun er slettet eller ikke.

Skrevet

Mm, hvis det var meg du mente så har jeg profil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...