-sga- Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har en gutt på 2 år og ca 15 kg og en nyfødt. Trenger søskenvogn. Noen som har tilsvarende barn i størrelse og kan anbefale søskenvogn? Vi har vurdert Phil og Ted - vogna, men søskensetet går bare opp til 15 kg. Størstemann veier snart 15 kg, og det er i hvert fall 6 -8mnd til vi kan sette minstemann i søskensetet. Kriterier: -full liggestilling -separate setejusteringer -plass til mykbag (har TFK sin) -luftdekk -gjerne beveglige forhjul Takker for svar! )
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Gt safari.Ikke full liggestilling men så godt som .I tillegg er det fin pris;-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har en rød vogn fra carena, med 3 hjul. Det er plass til mykbagen til carena i den. Luftdekk, og forreste hjulet kan låses eller være bevegelig. Synes den er god og lett å trille. I går var vi ute å gikk lang tur, og innimellom satt også 3,5-åringen også på foran(bitte lite trekanta brett foran oppå forhjulet), og det kjentes nesten ikke i oppoverbakken engang. Ungene sitter fremovervendt, men pga "vinduer" i kalesja kan man følge med likevel =) Bruker den til nyfødt og 1,5-åringen. Betalte 3000,- for den, men har sett den nede i 1500,- også!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Har Emmaljunga. Er storfornøyd. p og t syntes jeg ikke noe om men det er min smak. Spes etter jeg så en mor miste kontroll over den og babyne som lå under ble skadet stakkars. Om du kjøper den må du love meg ikke ha leke til babyen under. Det var det som gjorde den lille fikk ett stort kutt =0(.
OsloMor Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg hadde Brio til mine, 1.5 år imellom, og var veldig fornøyd med den.For meg var det viktig å ha en som var stødig og en hvor begge barna var vendt mot meg Så Brio og Emmaljunga er de jeg hadde vurdert igjen. (Også var den veldig lett å selge på FINN, ble solgt på under ett døgn:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå