Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 oJ, CAPS... Er ikke lettskremt, og liker grøssere:0) Men trur jeg er iferd med å bli herdet, blir ikke lett beveget av filmer som utgir seg for å være skummel. Hvilken synes DU er aller skumlest? De ekleste jeg har sett, er vel: Blairwitch (Men bare første gang jeg så den...;0) The Ring Dark Water var også litt småekkel... Andre?
*Timulia* Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Får the creeps av Hannibal lecter i nattsvermeren jeg da.... også De dødes tjern, selv om den er eldgammel.... (er kanskje litt lettskrenmt)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hånden som rører vuggen. GRØSS GRØSS GRØSS. Jeg ler godt av skrekkfilmer menn psykotrillere går inn i beinmargen min.
MintCondition Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Syns den japanske Battle Royale var helt jævlig. Og The Ring...grøss.
Laban85 Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 en del stephen king filmer er skikkelig skumle... rose red og the diary of ellen rimbauer
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har sluttet å se slike filmer siden jeg blir så lett påvirket. Men av de jeg har sett så er The Ring den ekleste.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 For meg er det "nattsvermeren", spesielt siden den ble vist i en 12 års dag (!!!!!!!!!!!!!!!!!) og jeg ikke fikk sove på ei uke etterpå, mamma måtte sitte ved senga og stryke meg og nynne. Hadde nok ikke reagert sånn i dag, men hver gang jeg ser ei hockeymaske så får jeg noia fortsatt ((( Trenger vel ikke si at jeg ser grøssere nå lenger ;o)
LapScouse Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Av alle de skrekkfilmene jeg har sett i mitt liv (max 5..) må jeg som mor si The Ring. Den var ækel.. brr.. "mommy!"
cherry coke Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Er herdet jeg også=) Blair witch kjedet meg:) Er veldig glad i grøssere, men ikke fordi de skremmer meg, men fordi de underholder meg. Filmer som jeg synes er ekle er "What ever happended to Baby Jane" fra 1962 med Bette Davis og Joan Crawford. Mange år siden jeg så den, men den var skikkelig skummel (psykologisk thriller). Ellers er jeg stor fan av Twin Peaks! Eneste som har gitt meg mareritt=)
Mammaaaaaa Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Eksorsist filmene er dei skumleste eg har sett! Og The omen var ekkel.
Poteto Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 HOSTEL!!! eller, den er vell ikke skummel, mer EKKEL men ellers liker eg forbannelsen..
OsloMor Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Cherry coke, Twin peaks er det eneste som har gitt meg mareritt også ! Verdens beste og skumleste serie, ser både han dvergen og BOB for meg enda *grøss*. Og kjekke, kjekke Dale Cooper, he-he. Har VELDIG lyst til å kjøpe dvd-pakken, men har faktisk ikke turt enda...
Mom2Two Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Twin Peaks var ekkel ja! Bob var superskummel... Ikke filmen, den va bare teit (Fire Walk With Me), men serien.. Ellers er Blair Witch Project høyt oppe på listen for meg. Den var superekkel, men bare eneren.. Det var stemingen og alt det du ikke så som var ekkelt. Hadde nok ikke vært like ille om jeg så den igjen nå...
Isilra Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 SAW, 1ern.. eller, ekkel! Visste ingenting om filmen før vi satt den på, og det første vi så var noen som skar av seg benet..!?!? Hehe. Den var EKKEL!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 Stephen King`s It.....en av de ekleste i hvertfall...
cherry coke Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 Ja, tør ikke å se den alene=) Og jeg er IKKE pysete når det gjelder skumle filmer:) Men Bob er for meg den skumleste "mannen" som finnes, og de fleste karakterene i Twin Peaks er så spesielle og mystiske at de kryper under huden på meg....*grøss* Synes også faren til Laura Palmer var skikkelig ekkel! Musikken gir meg frysninger ennå....
xxxJulianexxx Skrevet 22. juni 2008 #19 Skrevet 22. juni 2008 Jeg ser aldri på skumle filmer jeg:o) Jeg har en mann som jobber bare netter, og hadde jeg sett ekle filmer hadde jeg aldri turt å være alene hjemme mer. Siste gangen jeg så en skrekkfilm var på folkehøgskole i 1995.
OsloMor Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Faren til Laura var veldig skummel ja! Jeg hadde jo kasetten med musikken fra serien, den turde jeg seriøst ikke å ha inne på rommet mitt når jeg sov. Måtte gjemme den under trappen, det var nemlig bildet av alle skuespillerene der også inkludert Bob, he-he. Kusina til Laura var også kjempeskummel, Maddy het hun visst. Ble drept av Bob hun også så vidt jeg husker. Synes du Dale Cooper var kjekk også eller;-)?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 Jeg får noen gode grøss av de to første alien-filmene, men man må vite å stoppe i tide og ikke ødelegge den "gode" opplevelsen ved å gå hen og se de to siste ;-) Ellers synes jeg the grudge var ganske ekkel, men det er mest fordi folk med "døde" / helt svarte øyne gir meg the creeps.
cherry coke Skrevet 22. juni 2008 #22 Skrevet 22. juni 2008 Å jada! Han var skikkelig kjekk=) Syntes det var kjemperart å se han i serier som sex og singelliv og frustrerte fruer! Det passet liksom ikke, for han ER jo Agent Cooper=)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #23 Skrevet 22. juni 2008 Og Twin Peaks er herlig! Digger den serien ... men har en tendens til å "dette av" mot slutten ... det blir så sært at hjernen min kortslutter litt ;-)
OsloMor Skrevet 22. juni 2008 #24 Skrevet 22. juni 2008 Det passet iallefall jævlig dårlig at han var impotent mammadalt i Sex og singelliv, he-he;).
SexyLubben =D Skrevet 22. juni 2008 #25 Skrevet 22. juni 2008 The Grudge! Har tykk hud... Aldri latt meg påvirke, og syns the ring er nærmest morsom. Men the grugde er farlig skummel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå