bruse Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Bruker babyene deres kjedene dere fikk til dåpen? Bør de bli litt større før de begynner å bruke dem? Bruker dere dem til hverdags eller fest?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg pynter ofte jenten med kjendene sine =0)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 jeg er ikke noe flink til det, desverre. Men snuppa vil heller ikke ha på kjedet, og har til vane for å ta det av og slikt om ho bruker det i bhg. Til "fest" derimot, pynter jeg henne gjerne!
Tommage♀♂ Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Bruker dem når hun skal pynte seg. Gull-lenken er litt for stor til henne enda, men når den passer blir den hverdags. Minsten bruker gullarmbånd med navneplate hverdag.
bruse Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 det jeg egentlig lurer på: Kan jeg begynne å bruke kjeder på jenta mi på 6 mnd? Eller er det på noen måte farlig? Og kommer hun til å ødelegge dem?
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Nå som jeg har jente i magen regner jeg med at det dukker opp et kjede eller to i dåpen. Kommer aldri til å bruke de om dagen, bare til spsielle anledniger. Ellers får de ligge som minner som hun overtar når hun er stor nok.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg synes ikke det er noe vits å bruke smykker til babyer som ligger for det meste. Da har kjedet en tendens til å legge seg inni en av valkene på halsen og gnisse / stramme. Det er nok ikke farlig, men jeg tror ikke det er så behagelig for babyen. Når de begynner å gå er det jo noe annet, så lenge de tas av når de skal sove.
Pialill Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Vær oppmerksom på at de kan svelge det hvis de får det løs. Vesla her spiste opp armbåndet sitt, men det kom ut etter noen dager. Men det er en opplevelse jeg godt kunne være foruten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå