Gå til innhold

inspirert: Ang kjede til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker babyene deres kjedene dere fikk til dåpen? Bør de bli litt større før de begynner å bruke dem? Bruker dere dem til hverdags eller fest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pynter ofte jenten med kjendene sine =0)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg er ikke noe flink til det, desverre. Men snuppa vil heller ikke ha på kjedet, og har til vane for å ta det av og slikt om ho bruker det i bhg. Til "fest" derimot, pynter jeg henne gjerne! :)

Skrevet

Bruker dem når hun skal pynte seg. Gull-lenken er litt for stor til henne enda, men når den passer blir den hverdags. Minsten bruker gullarmbånd med navneplate hverdag.

Skrevet

det jeg egentlig lurer på: Kan jeg begynne å bruke kjeder på jenta mi på 6 mnd? Eller er det på noen måte farlig? Og kommer hun til å ødelegge dem?

Skrevet

Nå som jeg har jente i magen regner jeg med at det dukker opp et kjede eller to i dåpen.

Kommer aldri til å bruke de om dagen, bare til spsielle anledniger. Ellers får de ligge som minner som hun overtar når hun er stor nok.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe vits å bruke smykker til babyer som ligger for det meste. Da har kjedet en tendens til å legge seg inni en av valkene på halsen og gnisse / stramme.

Det er nok ikke farlig, men jeg tror ikke det er så behagelig for babyen. Når de begynner å gå er det jo noe annet, så lenge de tas av når de skal sove.

Skrevet

Vær oppmerksom på at de kan svelge det hvis de får det løs.

Vesla her spiste opp armbåndet sitt, men det kom ut etter noen dager. Men det er en opplevelse jeg godt kunne være foruten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...