Gå til innhold

Jeg har skikkelige svetteproblemer!! Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært varm av meg, helt siden jeg var liten jente. Men etter at jeg fikk barn har det blitt helt ekstremt syns jeg! Trenger ikke være varmt engang, før jeg blir skikkelig svett. Her snakker jeg svetteringer under armene, klam ellers på kroppen og veldig svett på beina. Må helst dusje morgen og kveld hver dag for at det ikke skal lukte :( Er helt forferdelig å ha det sånn, skjemmes og føler at jeg ikke kan "utfolde meg normalt"...

Finnes det hjelp å få mot slike problemer?? Noe for å forebygge, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på tv2 zebra nå, veit ikke om det kan hjelpe deg, men det er en med svetteproblemer der

Skrevet

oppererte bort svettekjertlene under armene for en del år tilbake,ble ganske mye bedre:) tok kontakt med legen min og hun sendte henvisning videre.

prøvde alt mulig på forrhånd,steiner under armene og andre rareting:))

stop 24 får du kjøpt på apoteket,vet det hjelper på noen ,men ikke hos meg,rant like mye uansett om det var 20 - eller 20 +

Skrevet

Har ikke tv2zebra, så får nok ikke mye hjelp derfra.

Har prøvd Stop24 uten hell, og den andre fra apoteket, husker ikke hva den heter i skrivende stund med den er veldig sterk iallefall, skal bl.a. ikke brukes på en stund etter man har barbert armhulene.

Men takk for svar :) Får vel ta en tlf. til fastlegen å bestille time i morgen.

Skrevet

Best å ringe legen tenker jeg, der skal du få hjelp!

Det var noe med rensing av kroppen med et slags klyster på tv2 zebra.

Skrevet

jeg kjøpte en deo på apoteke, cosmica, den fungere for meg, har brukt den i flere mnd nå, å har ikke hadd svetteringer under armene siden. Den skal man ha på på kveldene 2-3 ganger i uken, å vaske av på morgenen... prøv den.... :)

Skrevet

Takk for tips, men jeg har nok allerede prøvd det meste av deodoranter uten å finne noe som hjelper nevneverdig. Nei blir nok legebesøk på meg. Hadde egentlig håpa å slippe det, synes det er så j**** flaut med slike problemer.. Men er jo mye flauere å gå konstant med svettemerker (ikke bare under armene, under puppene, i bukselinningen, på sokkene og mellom lårene........)

Skrevet

En ting som fjerner svetten under armene 100% er aluminiumklorid.

Det får man kjøpe på apoteket.

Det svir og er vondt, men hvis du er veldig plaget, sånn jeg forstår at du er, så er det verdt det. Det er ikke dyrt.

Jeg svettet sånn at jeg fikk svetteringer under armene i tenårene, men etter bare noen mnd med aluminiumklorid gav det seg nesten helt. Veldig befriende:-)

Skrevet

Bruker også aluminiumsklorid! Dette funker som bare rakkern!

Ta på om kvelden før leggetid og vask av og barber deg gjerne under armene om morgenen etter!

Pass på å ikke ha barbert deg minst 2 dager før du tar på aluminiumklorid!

Funker med en gang, og holder ca en uke..

Er veldig plaget jeg også..

Bruker det til og med nå når jeg er gravid siden problemet da er ekstremt her:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...