Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har stort sett sovnet innen en halvtime etter jeg legger ho men ho har gråtet skreket og reist seg opp. så har vært 4-5 ganger inne å lagt henne ned minst før hun har sovnet. Spesielt ille har det vært på kvelden men heller ingen dans på roser på dagen.

For en uke siden ommøblerte jeg rommet.

Senga hennes ble plassert på andre siden av rommet og siden har ho vært en drøm å legge hver gang. Dag som kveld.

Ho viser glede over å komme i senga.

Sovner ho ikke med en gang hører jeg at ho ligger å "prater" for seg selv og alle lydene er veldig fornøyde lyder.

Utrolig at noe så enkelt som å bytte plass til senga skulle forandre henne så mye.

Hadde jo forberedt meg på enda vanskligere innsovninger en stund siden ho forandra soveplass. Men fikk det helt motsatte.

Og ingen andre rutiner er forandret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er senga plassert nå? I forhold til vegger, vinduer og annet.

Skrevet

Hvor er det best å plassere sengen i rommet?

Skrevet

Før var senga plassert i hjørnet ved vinduet, rommet blir helt mørkt da for vi har rullegardiner som ikke slipper inn lys. Nå står senga i andre hjørnet på samme vegg. Er et stort rom så er langt fra der det sto før.

Skrevet

Vår datter var likedan.

Vi flyttet sengen til et nytt hjørne av rommet, samt at hun lå med hodet i den andre ennen av sengen.

Nå kan vi legge henne uten et pip på kvelden. Deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...