Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Skjønner ikke hva som har skjedd med gutten våres. Han var en blid gutt som aldri gråt og leggingen gikk ganske bra. Så fikk han 3 mnd vaksinen. Og har forandret seg totalt. Det er nå en uke siden. Han kan plutselig begynne å hylskrike som at noe er vondt. Er vanskelig å legge. Han klarer ikke sovne uten å ligge på armen. Ligge alene er han ikke gals i lengre. Nå jeg legger han i senga å tror han sover våkner han med en gang igjen. Sovner ikke før sånn i 11 tiden på kvelden. Er ett par timer etter det han vanligvis har sovnet før vaksine. Han fikk feber etter vaksinen. Noen som har opplevde det samme? Eller kan komme med hvordan jeg kan få han til å sovne av seg selv?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Oj, høres ikke greit ut... :0( Opplevde ikke slik som dere (minste som nå er 5mnd, legger seg fremdeles kl. 20, og sovner på egen hånd) Men han reagerte voldsomt på den første vaksinen... Gråt, høy feber, oppkast, bleik osvosvosv... Ikke moro! Heldigvis gikk det ikke sånn etter påfyll. Det kan jo bare være at han er utilpass etter vaksinen, og at det retter på seg i løpet av noen dager nå. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå