gifteklar gravid og kvalm Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 i dag rotet jeg det litt til med en test så jeg stoler ikke på den, da jeg endelig fikk den til å "funke" viste den gravid men som asgt så skal jeg teste enda en gang i morgen.... har ingen tester her hjemme nå så må på apoteket først... er det da slik at jeg kan ta vare på morgen urinen på et uringlass og teste med den når jeg kommer hjem... kanskje et par timer etterpå... eller bør jeg ta helt ny urin da, blir jo ikke slik urin som har vært lenge i blæra da men....
monca*84*j12 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 bare og ta vare på urinen.. sett den kaldt lykke til
gullfisken * gravide* :) Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 du må ikke la den stå kaldt!!!!!! når du skal levere urin til legekontoret skal du jo tisse i glasset å skunte deg til legekontoret slik den ikke blir for avkjølt, å av den grunn liker di best at du holder deg å tisser der du er. så IKKE sett det kalt, men hold deg eller tiss å sett den på badegulvet viss du har varmekabler å skunt deg i full fart til apoteket å skunt deg hjem ijen
ampall Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Jeg fikk beskjed fra legekontoret mitt å la urinprøven stå kald....
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Hæ? Dette med varm urin har jeg aldri fått noe beskjed om av mine leger? Og de ville ikke at je skulle tisse der heller da jeg var gravid sist.
*Lykkeliten* Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Har heller ikke fått beskjed om at urinen bør være fersk, hehe.. Og varm..? hmm..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 å ha urinprøven stående i kjøleskapet har ingenting å si for resultatett av testen av hsg. men skal man levere inn morgen urin prøve å ikke har time hos legen før senere på dagen annbefales d å la dn stå kaldt i kjøleskapet. det er også slik di oppbevarer prøvene på labratoriet for at ikke unødvendige mengder bakterier skal dyrkes i urinen før di får testet dn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå