Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 ting går opp og ned her i livet av ulike årsaker. det er utrolig mye negativt på disse sidene, noe jeg skjønner, for det er en kjempefin plass å dele erfaringene sine! min erfaring er at jeg har en familie som er helt utrolig og stiller opp når det skulle være, en svigerfamilie som er helt super! (til svigerfamilie å være. hehe....) jeg stortrives på jobb, har venner som stiller opp og er der når det er både alvorlige ting og når vi bare skal ha det gøy:) og jeg har en samboer som skulle hatt hederspris! vi har en kjempegod tone både når vi har det gøy og diskuterer(for diskusjoner blir det jo). vi er ute og spiser og koser oss sammen, respekterer hverandres venner, respekterer at vi begge gjør ting hver for oss, og i det heletatt har det utrolig bra sammen:) nå er vi 5 mnd på vei med en liten gutt og gleder oss masse! kommede mamma har bekkenløsning(au!) og kommende pappa er stolt som ei hane! nyyyyter tiden nå mulig dette innlegget var både kvalmt og "skrytende". men det var ikke meningen! bare for å vise at det går an å ha det helt topp også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå