Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hva feiler det gutten din da? Hvilke symptomer har han?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Slutt! Det var et hjertesukk som ble tolket og analysert helt feil av mange.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 han har søvn problem og skal utredes i flere dager på sykehus..sover aldri mer enn 1.5 time strekk..stakkars..føler hun ble vel overkjørt her inne,er ikke godt å være en mamma som bare vil det beste for barnet og i tillegg stole på sin egen mamma skal gjøre det hun ber om.jeg forstår henne godt jeg at hun ble skuffet og sint på mora...for kan du ikke stole på din egen mor hvem kan du stole på da??
blåbæret Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Nå har det seg sånn at mødre gjør ting i beste mening selvom det ikke alltid blir resultatet.... Jeg tolker det sånn at moren ikke ringte fordi hun ville at datteren sin skulle kose seg og få slappet av. Kunne sikkert funnet på å gjort det samme selv når jeg blir bestemor en gang - I BESTE MENING!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 Smil : ) Eh? Har hatt et barn med slike problemer selv. Må vel være lov å spørre når hun nevner det?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 Men er det det eneste "symptomet"? At han kun sover i 1,5 time av gangen? Han er 8,5 mnd?
atsjo Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Enig med smil og august gull.. Hun har det nok ikke så godt akkurat nå. Er nok veldig sliten og har sikkert mange tanker svirrende rundt i hodet, både pga søvnmangel og bekymring for om noe ikke er sånn det skal med sønnen. Selvfølgelig gjorde bestemoren det sikkert i beste mening, men forstår at hun blir skuffet over at hun løy om det likevel. Er jo lett å få vondt i mammahjertet når man får høre noe sånn i etterkant.
lille meg.. Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 jeg kunne godt tenkt meg snakket med deg ang de sovinga,da vi sliter på samme viset helt enormt,og som jeg sa i det andre innlegget han er nå 2,5 år,har vært på en del greier med leger osv,kunne vært godt å snakka med noen som forsto hva vi snakker om her..(holdt på siden han var 7-8 mnder-i miin teori omtrent da vi begynte introdusere mer fast føde..)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2008 meg eller L-O-V-E&prinsen:) ?
lille meg.. Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 mente L-O-V-E&prinsen:-) sliter dere også med sovinga?her er vi bare ganske fortvilte...(særlig siden lille på 6mnder itilegg skriker hele natt pga konstant forstoppelse i tilegg...)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2008 Ja, var derfor jeg laget innlegget og spurte hva de slet med ;-) Eldstegutten vår har hatt mye problemer med fordøyelsessystem og luftveier + hjertet og muskler/skjelett og har slitt maks med søvnen frem til han var 2-3 år (da fikk han endelig behandling for det meste etter lange tider med å finne de rette diagnosene). Har vært borti veldig mye selv og snakket mye med andre i tidene oppigjennom på sykehus. Tenkte bare å høre med henne hva det gjaldt. Hva er problemet hos dere da?
lille meg.. Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 har en på 2,5 som ikke sover,han er født i januar 06,og dette startet i august det året,da begynte han våkne etter halvtime time-natta i gjenom,noen ganger 10 minutter og noen ganger 2 timer,aldri lengre men som regel rundt 1,5 times "intervaller",dette gjør han ennå,dvs han er ikke alltid så våken,skriker mest bare hysterisk,og kaster seg i mellom i senga,helt til han plutselig bare slokner i igjen(eventuelt våkner ordentlig),januar 07 var jeg hos lege med han,da han sluttet å spise noe særlig,og la ikke på seg,be henvist til barnelege,fikk time i juni(!!!!!!!!!)da var han veldi tynn,og ville kun drikke vann(mange liter om dagen),så da ble det egentlig veldig fokus på dette(og det egentlige problemet,søvnen kom i bakgrunnen),så var vi på noe testing av nyrene hans,men alt var fint,etter dette kom spisinga seg igjen,og han er nå i fin form,men han skriker altså hele natta..nå har vi prøvd vallergan i perioder(og ganske store doser,uten effekt)så venter vi på ny time hos barnelegen...han er sjekket for diverse matallergier,uten resultat...
Joikaboll@ Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Slenger meg på her, har en gutt på 3,5 år som alltid har sliti med søvn, han sover enda kun 2-6 timer i døgnet og har gjort det siden han var nyfødt. Har prøvd vallergan fra spedbarnsalder, tilk ingen nytte. Han bruker nå melatonin, 2 stk hver kveld. Han skriker ikke så ofte lenger, men sover ikke mer enn 2-6 timer likevel. Han har diagnoser som autisme og p.u, barn med autisme trenger lite søvn, så vi har jo egentlig forklaringen.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 23. juni 2008 de testene på mat er blodprøver? Både barnelegen vår og de to overlegene (på 2 forskjellige sykehus) som styrer med gutten vår sier at disse ikke er til å stole på. Mat må testes ut ved å gi over en periode og kutte ut over en periode og se endringene. Kan det være nattskrekkanfall? Har du lest noe om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå