Karomamma Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Oh yes, moro (og interssant) å feste med fiffen. Jeg la inn noen få stikkord under bunadtråden min... Detaljene får vi heller ta face-to-face i august, mange som leser her inne vettu uten å gi seg til kjenne Vi fikk et hardt møte med hverdagen da snuppa ville stå opp halv 6 søndag morgen. Følte jeg nettopp hadde lagt meg og det hadde jeg jo
Reveenka Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Aha, nå må jeg jo forte meg inn og lese mer på bunadtråden, da... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå