Gå til innhold

Mannen min tatt i løgn.. Jeg er sur!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiste bort med barnet vårt på onsdag, og sambo kom etter på fredag. Jeg hadde noen slitsomme netter før han kom siden gullet alltid er urolig om natta snår vi sover borte, spesielt de kanskje 2 første nettene.

Han var ikke å få tak i på jobben torsdag iflg hans mor (hun ringte meg om det-blir alltid bekymret hun) Men han har ofte møter etc på jobb, så det er jo helt normalt. Jeg foreslo da han kom at han kunne ta gutten vår begge morgenene siden jeg hadde hatt mye ekstra disse dagene. Da ble han sur, for det var ikke måte på hvor mye han hadde å gjøre, og hvor hektisk han hadde hatt det.. Jeg vet at han bruker å sende sms til sjefen når han er syk (Det er visst normalt på jobben hans det) Og jeg sjekka sendte sms'er da han var ute en tur, og der så jeg han hadde sendt en sms på torsdag om at han var syk, og ble hjemme på torsdag.

Jeg fortalte at jeg visste han var hjemme fra jobben torsdag, men han nekter fortsatt. Ergo Han lyver til meg! Overrasket over hvor lett han gjør det. ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt i løgn???????? Da er han helt sikkert en notorisk lystløgner du AAAALDRI kan stole på igjen. Fare med usannheter på den måten....

Men er DU helt til å stole på da??? Er vel ikke så mye mer realt å sjekke mobilen hans???

Skrevet

Du lyver jo selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...