Gå til innhold

Deilig travel og lat helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og tenker at denne helgen har vært en god en, med mange store og små opplevelser. Opplevelser av den gode, hyggelige sorten. Med mange fine mennesker som vil hverandre vel og som liker hverandres selskap.

Helgen startet med hektisk, hyggelig og morsom sommerfest i tebekaa-heimen. Med reker og hvitvin. Jordbær og is. Og de 3 barna plassert hos 3 forskjellige barnevakter, he he. HEEELE natten. For første gang på... ja veeeeeeldig lenge. Ingen telefoner eller forstyrrelser så mor kunne kose seg med vin. Og litt mere vin. Sånn akkurat passe mye vin så man senker skuldrene, skvaldrer og smiler litt mer enn vanlig.

Våknet opp av meg selv lørdag morgen, helt uthvilt, for første gang på... ja veeeeeldig lenge. Med gråtassen som alt var oppe og ryddet bort de siste glassene og flaskene fra festen.

Og blide unger som kommer hjem lørdag og ikke har andre planer enn å være sammen med familien sin. Unger som er blide både lørdag og søndag. Med tid til volleyball, håndball og fotball i hagen til sent på kveld. Lang tur med lille-snupp, mellom-snupp og kalven på søndag selv om det regnet, så gråtassen fikk hvile litt på soffa'n og store-snupp se film. Sovne litt på gulvet etter turen, med lille-snupp som pludrer ved siden av. Filme liten og stor snuppe som bader sammen. Baby som for første gang sovner uten gråt sammen med pappa'n sin. Storesnupp som akkurat har stekt vafler til oss alle sammen. Koselig og litt sprø film på skjermen.

Og for ikke å glemme: rester av is og jordbær, oreo-kake, kyllingsalat, foccachia, gresk dressing, brus, varm kaffe. Og et tak som heldigvis ikke lekker, he, he.

Ja, det var hovedingrediensene i min deilige travle og late helg.

Noen flere som vil dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååååååååååå for en fantastisk god helg!!! Jeg gleder meg til å lande, så mine helge berettninger kan likne den der. Min er sånn her:

fredag: en fantastisk dag, time hos osteopaten hvor han fikset et halebein som ikke har vært på lag. rart å si hadet, deilig å bli fikset, og godt å vite at han er en fin fyr jeg har hatt det artig sammen med. så time hos snakkemannen... fin fyr, en god avslutningstime, hvor jeg da jeg dro tenkte: det er deilig å møte mennesker på sin vei som får en opp og ikke ned. Jeg gikk smilende og med lette skritt derfra og det var deilig. så en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang kafetur med sovende (!) baby i vogn sammen med et nydelig vesen av ei dame... det er godt å kjenne at jeg blir kjent med kun de beste ;-)...

lørdag: pakking og støv og svigers

søndag: familiesamlig som var både kosleig og fin, slett ikke så skummel som jeg forventet, det var deilig!

Skrevet

Det høres ut som en fin helg:-)

Her har vi mamma + niese på besøk, så vi har avlastning i alle bauger og kanter en uke.

Veldig kult med stor kusine som leker, tuller og tøyser.:-)

Helgen har vi hatt travel med lunsj/middags besøk av gode venner.

Det er deilig å kunne sitte rundt et stort kjøkkenbord og prate om alt og ingenting, mens barna leker og koser seg.

Kos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...