Gå til innhold

åh! jeg lå med xen i dag:s

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble slutt for 2 uker siden. vi venter baby. han har funnet en ny. vi skulle snakke om fremtiden (mht barnet). endte opp me då ha sex. hvordan kunne jeg gjøre dette? jeg elsker han fortsatt. var bare svak. nå har han dratt til den andre dama tipper jeg. kommer nok aldri til å komme over han:( syns det er så fært... 3. gangen jeg har ligget med han etter det er blitt slutt, siden jeg er så svak, jeg elsker han, og det vet han. men han elsker ikke meg. skulle ønske jeg kunne kutte han ut, men kan ikke det pga barnet vi snart får. hvordan kan jeg klare å ikke la meg falle for fristelsen å ha sex med han jeg elsker. han er jo tross alt nesten sammen med en annen dame nå. hjeeelp!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke dette er bare din feil! Og ikke tenk på hans nye kjæreste og hennes følelser, det er hans problem. Han utnytter deg, det synes jeg er tydelig, men så lenge du er klar over det er du fri til å gjøre det du synes kjennes ok.. Faren ved å utnyttes slik av en som ikke elsker deg tilbake, er at du ender opp med lav selvfølelse, slik innlegget ditt bærer preg av. Tenk nøye igjennom hva du ønsker å oppnå, hva som er best for deg! Lykke til

Skrevet

huff, men han har ingen slike følelser for meg, men jeg elsker han. jeg utnytter på en måte meg selv. han prvøer seg, og kysser meg, og jeg sier nei, jeg vil ikke, fordi jeg elsker deg, og syns dette er utrolig tøft, isden jeg legger så mye mer bak det å kysse og ha sesx enn det han gjør. men han prøver jo så mye, og er så vanskelig å ikke være intim med han, siden jeg savner han så forferdelig. så jeg blir tilslutt helt svak, og gir etter. også klarer jeg ikke å la være å møte han, savner han jo, og det beste i hele verden er å være med han. men jeg tror jeg aldri kommer til å miste følelsene mine for han, og det er vanskelig, ettersom vi skal ha barn, og derfor må møtes. er så fortvilet. hvordan kan jeg klare å stå imot fristelsen av å kysse han og være intim med han? en annen grunn til at jeg gjør dette, er fordi da vil han møte meg mer, noe jeg setter pris på. han vil jo ha sex..

dette ble rotete, men jeg er desp og gjør alt for å være med han og være så intim som mulig, selv så såret jeg blir. hvordan kan jeg klare å bli sterk nok til å ikke gjøre noe?

Skrevet

Ta deg sammen kvinne!! Blir kvalm av sånt jeg! La dritten utnytte deg sånn?? Jaja, du fortjener vel ikke noe bedre da.

Skrevet

Den dagen du "våkner opp" og ser han med våkne og klare øyne, vil du se at du ikke fortjener slik repektløs handling fra han- for det er dèt det er. Du er sårbar nå (både gravid og i følelsesmessig kaos/kjærlighetssorg) og det kan høres ut som om han utnytter det. Du forteller han hva du føler (savn, kjærlighet), sier først nei når han 'prøver' seg- og allikevel tråkker han glatt over grensene dine...og går hjem til kjæresten sin etterpå.

Du sier det så godt selv.."han vil jo ha sex"...det er dèt han vil ha kjære deg- ikke deg i hverdagen sin i et samliv med deg.

Får så vondt av deg- dette må du klare på egenhånd, men ta til deg gode råd fra de som har opplevd lignende og som har kommet seg videre. Det viser at det går an!

(jeg har vært der noen ganger- og tro meg- det er drittvanskelig, men når "oppvåkningen" kommer, vil du se at dette fortjener du overhodet ikke!)

Lykke til, dette er alvorlige/svære saker, men du kommer deg videre- garantert :) Litt skadeskutt en stund kanskje, men husk alltid at du er god nok- og for god for sånn behandling :)

Klemmmm

Skrevet

Gjenta etter meg:

For en forferdelig dritt den mannen er, jeg fortjener MYE bedre! Jeg og babyen skal få det så bra, og da kan den dusten bare stå der og angre. IDIOT!

Skrevet

Samme hvor mye du hopper til køys med han, kommer han ALDRI tilbake til deg!

1. fordi han ikke respekterer deg

2. fordi han må være en ordentlig drittfyr

3. fordi du snart er ferdig med han for godt

Skrevet

Vær glad for at du slipper å være den som sitter hjemme å venter på han når han er ute å har sex med andre! Det er jo store sjanser for at han var utro mot deg også.

Det kommer nok til å gjøre vondt en stund, men husk at den beste hevnen er å leve godt å ta vare på seg selv! Selv om det ikke virker slik nå, så vil du helt sikkert komme over han til slutt! Hva med å prøve i første omgang å aldri ha sex med han igjen? Så ta resten sånn litt etter litt? Det vil ordne seg til slutt, bare vær veldig, veldig glad for at du er kvitt denne mannen som behandler kvinner slik, og du vil finne deg en trofast, god kjæreste etter hvert. :)

Skrevet

tusen tusen takk jenter for kjempefine svar. leser de om og om igjen. de gir meg mot og gjør meg mindre svak!

Skrevet

23:00 var meg.

Jeg sendte han mld i går og kalte han player. For eneste gangene han vil treffe meg er når vi er hjemme hos meg alene og har sex og aldri noe annet setting. Han sendte meølding og sa "unnskyld, unnskyld, vi kan sove sammen fra onsdag til torsag. Glad i deg, Kyss".Jeg skal ikke la meg lure mer (jeg sier nei, men er for svak, så han får alltid det han er ute etter, nemlig sex)Så skal ikke møte han igjen. Skal ikke la den drittsekken "vinne"/playe meg og følelsene mine mer. Takk for svar, dere backet meg opp til å innse det.

Skrevet

Hei

Jeg vil bare sende deg en lang og varm klem. Vær sterk - for din egen skyld og babyens! Jeg har selv vært der du er (i ikke-gravid tilstand) med en type, jeg ikke klarte å motstå før det hadde gått for lang tid.

Dette klarer du!

Skrevet

Hmm, jeg reagerte egntlig mest på at det ble slutt for 2 uker siden, han har allerede fått ny dame, mens dere venter en baby.... Hmmm!!

Den var litt drøy!

Skrevet

ja han har vært helt jævlig! så er helt følelsesmessig ustabil nå.

sendte han en melding (han vil sove her i morgen).

hvem tror du at du er? knulle og leke med andres følelser. slapp av, skakke møte deg, nå som jeg vet hvordan du har blitt. kos deg med å playe jenter, men ikke regn med at jeg faller for det mer.. men du syns ikke det er litt drøyt å playe en som snart venter ditt biologiske barn? ;) eller du syns vel det er kult..... må faktisk le litt... du kanke ha det så godt med deg selv når du ikke ser at det er galt.

så sendte han at han er glad i meg og unnskyd og alt.

nei, tror ikke det. for å være helt ærlig har jeg ikke sans for folk som knuller flere jenter samtidig, og som møter meg kun hjemme og ikke gidder å finne på noe annet. vet hva du er ute etter... ikke ett vennskap basert på respekt hvertfall.. så sorry ******;) du får finne deg en annen tøs.

også sendte han det samme igjen, at vi kan spise god middag og sove sammen, og han er glad i meg og han ikke mener å leke med følelsene mine.

haha jeg skal ikke møte han mer. gidder engang ikke svare på meldingen. han skjønner ikke at d han gjør er galt, og forferdelig ondskapsfult.

hilsen hi

Skrevet

kjenner du dama hans da? og vil du ha han tilbake? eneste som fungerer på sånne karer er å la dem gå for lut og kaldt vann.. been there done that, og det ER vanskelig. men ikke gi opp! fokuser på å ha et bra forhold dere i mellom, så barnet får sjansen til å bli kjent med pappaen sin.

sender over en stor klem, og vet at du vil få det bedre snart!!

Skrevet

vet du, jeg har virkelig prøvd å bli venn med han og få ett godt forhold til han, tross i at d ble slutt og han fant seg ny dame på dagen. men det går ikke, han bare utnytter situasjonen og at jeg er svak, og ender opp med å ha sex med han. klarer ikke å bli utnyttet slikt mer. så kan nok ikke ha noe med han å gjøre på maaange månder. han har gravd sin egen grav her.

tusen takk for fine ord og gode klemmer:)

hilsen hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...