Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått mormors hender jeg. De er skrukkete og tørre og ser ikke lenger ut som mine hender, men som mormor sine. Sånne hender hadde hun også. Hvis jeg hadde vært forbryter og skulle avlagt fingeravtrykk, ville jeg veldig lett blitt gjenkjent på de lange kraterne som ødelegger de fine sirklene på fingertuppene. Noen som har en god håndkrem å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har en fin en på apoteket, heter Q10 ett eller annet... rosa tube! Akrem er også fin da:o)

Skrevet

Mormors hender er jo gode hender er det ikke? jeg bruker den sterke kremen med den hylende parfymen i rosa flaske... den funker.

Skrevet

Jeg bruker A-derma, kjøpt på apoteket. Egentlig for atopisk hud, men fikk den anbefalt da lille-snupp hadde så tørre kinn. Litt fet, men trekker inn til slutt:-) Og funker!

Svogeren min, med kronisk tørre hender sverger til Carbaderm.

Ellers så får jeg ofte tørre hender når jeg drikker for lite vann. Og denne helgen hvor det har vært litt mye vin og kaffe... IKKE bra for huden altså. Drikk mye vann! Det er regel nr. 1. Og 2. Og krem er nr. 3.

Skrevet

Den heter ACO rich care hand cream canolaoil og q10. :o)

Skrevet

Locobase repair, ingen over, ingen ved siden.

Det er forresten eit anerkjent faktum her i huset at ingenting slit så mykje på hendene som å gå heime og vaske rumper og hus. Mannen har ein jobb der han sterilvasker hendene fleire gonger kvar dag, men det er heime han blir tørr på hendene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...