*Timulia* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 ....er dere veldig nøye på å drikke den MELLOM måltidene? Det står det nemlig på min at man skal, men da rekker jeg liksom ikke 2-3 kopper pr. dag? Noen som har hatt effekt også ,med å drikke den til mat?
Millerine Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har aldri tid til å drikke teen når jeg egentlig skal, så det blir både og. Drikker to kopper når jeg tilfeldigvis har tid, en kopp noen ganger. Og jeg har hatt kjeme-effekt av den fra første stund allikevel. Helt utrolig den teen. Den i hvit rund boks fra apoteket er best synes jeg.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hva drikkes ammeteen for? Er det kun for å øke melkeproduksjonen, eller har den andre effekter også??
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Den hjelper også på luft i magen hos baby, har mange av de samme urtene som kolikk-te
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Jeg drikker den som oftest etter måltidet, men det er vel kanskje meningen at det skal gå litt tid mellom mat og te? I så fall gjør nok jeg det feil også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå