Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vi har planlagt å gifte oss neste sommer men nå når jeg plutselig ble gravid har vi vudert å fremskyve bryllupet..Er så redd for å fremskyve bryllupet dersom jeg mister,,vet ikke enda hvor langt jeg er på vei..Tenker å ta meg en tur til legen i morgen for å bekrefte graviditet.Siste mens var 1mai så det er jo en liten stund siden men testet positivt for to dager siden..Er så forvirret vet ikje helt hva vi skal gjøre?? Er det kun UL som kan si hvor langt en er på vei eller kan man se det på hcg mengden?? Noen med samme erfaring?? Håper på svar siden det er kun 7uker til evnt bryllup
Dizzie_mortil3 Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Vet ikke helt om jeg skjønte opplegget...men her er iallefall litt svar på det du spør om. hCG nivået kan i noen tilfeller si noe om hvor langt du er på vei, men dette er usikkert. hCG nivået kan variere veldig fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap. Egentlig er den mest brukbar til å se om svangerskapet har en normal utvikling, og da ser man på stigningen. I begynnelsen bør hCG dobles hver 2.-3.dag. men dette vet du sikkert. UL er nok best egnet til å si noe om svangerskapslengde. Men hvis du skal gifte deg neste sommer og er gravid nå med termin ca mars, så lar jo det seg gjøre uten å fremskynde bryllupet? Det går an å ha med baby i bryllup... Jeg ville iallefall ikke ha fremskyndet bryllupet så mye at du risikerer å være kvalm, trøtt og sliten på bryllupsdagen... Mye bedre å være brud med stor mage.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Jeg ville ikke fremskyndet bryllupet hvis du er gravid nå. Jeg ville heller holdt bryllup med baby enn bryllup som gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå