Gå til innhold

Framskyve Bryllup pga graviditet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planlagt å gifte oss neste sommer men nå når jeg plutselig ble gravid har vi vudert å fremskyve bryllupet..Er så redd for å fremskyve bryllupet dersom jeg mister,,vet ikke enda hvor langt jeg er på vei..Tenker å ta meg en tur til legen i morgen for å bekrefte graviditet.Siste mens var 1mai så det er jo en liten stund siden men testet positivt for to dager siden..Er så forvirret vet ikje helt hva vi skal gjøre?? Er det kun UL som kan si hvor langt en er på vei eller kan man se det på hcg mengden??

Noen med samme erfaring?? Håper på svar siden det er kun 7uker til evnt bryllup...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ultralyd er nok den sikreste måten å fastslå svangerskapets lengde på. Høres ut som du er ca.6-7 uker på vei, da unnfangelse skjer i forbindelse med eggløsning, som hos deg antageligvis var ca.14/5. Du vil da være 12-14 uker på vei når du gifter deg, og er du førstegangs er det ikke sikkert det engang synes at du er gravid, noe annet er jo selvfølgelig hvordan formen din er utvikler seg fremover mot bryllupet. Det er jo mange ting som skal forberedes til en slik anledning.

Alternativet er jo å vente til svangerskapet er over.

Skrevet

Ja det er sant..vil helst feire bryllupet med babyen i magen..Har snakket med kirken å lokalet alt begge deler var ledig..Formen min er topp nå..litt mensen murringer..sulten sulten og sulten..det er det eneste..,Men hva sier jeg når folka spør hvorfor vi fremskyet det??Har ikke lyst å røpe det så tidligt =) Får ta meg en tur til legen i morgen håper å få en Ul denne uka ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...