little_pony Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 hvor mange kynnere er d normalt å ha pr.dag når man er mellom 29 og 30 uker??
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hva som er normalt er vel ikke så lett å definere. Jeg hadde mange mange pr dag... Ble sykemeldt 50% pga kynnere i uke 20 og noe. Fikk kynnere av "ingenting".. Så lenge de ikke er vonde og varer altfor lenge er det hvertfall ikke noe å bekymre seg for. Flergangsfødende er vel mer plaget enn førstegangs.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Tror nok det er vanskelig å anngi noe eksakt tall, da det er individuelt. Det som betyr noe er om de er sterke/vonde eller ikke. Jeg er i uke 27 nå, og har ikke giddet telt antall kynnere for dagen, for det er maaaaange. Det jeg er obs på er mest styrken på kynnerne, og om det blir en regelmessighet mellom dem.... Jeg ville ringt og snakket med jordmor dersom jeg var bekymret. Lykke til.
little_pony Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 har ikke sånn vondt vondt,er 2gangs så ville ha kjent om fødseln var i gang(tror jeg)men de lager magen hard å varer ikke så altfor lenge,men er nokk til at jeg går,eller er i bevegelse så kommer de.... derfor jeg var skeptisk om d kunne ha noe med streptokokkene jeg ble påvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå