TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 1: snuppa har begynt å brekke seg noen ganger når hun spiser grøt.. hva kommer dette av?? (grøten er ikke tykkere enn vanlig) 2: hun har noen tørre flekker på huden ( på magen, ryggen og et par steder på armen.. de er kanskje på str på en 50-øring..) har noen vært borti dette? takker for svar!
mammam Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jenta mi brekker seg innimellom når hun spiser grøt, men det var mest i startfasen. Nå gjør hun det hvis hun får for store skjeer med grøt, eller når hun begynner å bli mett. Jeg gir henne vann ved siden av, tenker at det hjelper til å få svelget ned.
nungo Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Kan ikke hjelpe med nr. 1, men vedrørende de tørre flekkende har mitt barn også det - legen sa det var en form for eksem / tør hud og jeg smørrer med A-derma krem og det virker veldig effektivt.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 glemte å si hun er snart 8mnd, har fått grøt fra hun var litt over 4mnd hun får vann ved siden av... kan virke so mom det skjer nå rhun begynner å bli mett, men tidligere i dag gjorde hun det etter et par skjeer bare... jaja..
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 A-derma krem, er det det samme som a-krem??
skimre Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 A-derma exomega heter den, og er ikke det samme som a-krem:o) her er det også bare A-derma som funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå