Gå til innhold

Her er vårt endelige regnskap....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen vil se hva vi brukte pengene på. Kanskje det kan være til hjelp for noen....

(Takkekort og forstørrelse av bilder + bryllupsalbum med bilder kommer i tillegg, ca 10.000 tenker jeg). Vi giftet oss 31.mai, var 95 stk inkl oss og sønnen vår. Alle var invitert til middag.

Leie av festlokalet, 3-retters middag til 95 stk (herav 4 barn), kaffe, dekking, rydding, 2 barbonger til hver gjest, leie av rom til oss, fritt av øl og mineralvann under middagen, en barregning: 42000,-

Brudekjole, underskjørt, sko til brud: 6300,-

Innbydelser, konvolutter, litt pynt, frakt: 1400,-

Brudepikekjole: 678,-

Depositum fotografering: 1500,-

Pakke fra weddingstar.com (ringpute, graverte champangeglass, bordpynt (strass confetti hjerter), kaffeservietter, kaketopp og gjestebok: 1400,-

Gaveesker: 352,-

Pynt til gaveesker: 150,-

Undertøy: 1550,-

Smykker: 170,- (lånte det meste)

Sjokolade til gaveesker: 104,-

Ark til kirkeprogram: 280,- (Trykking gratis)

Hvitvin: Sek 1593,-

Velkomstdrink: Sek 1161,-

Rødvin: 5004,-

(Ble mye vin igjen, ikke trukket fra dette)

Sjokolade til kakene: Sek 203,-

Festprogram (a5-hefte på pent papir- 16 sider): 1425,-

Gravering og pussing av ringer: 434,-

Klistrelapper mm: 60,-

Mer bordpynt: 90,-

Snacks: 250,-

Frukt: 500,-

Frisør, sminke brud og forlover: 3315,-

Musikk (leid fra kirken til kl 3 om natta inkl trommis til dans): 7000,-

Blomster (brudebukett, 5 cosager, 12 pk peoner og 4 eføy til pynt): 3656,-

Lys og servietter (Ikea): 350,-

Innsying av brudekjole, bekjent: 300,-

Bryllupskake, 5 etg.: 2250,-

Pynting av rommet der vi skulle sove: 400,-

Rensing av kjole: 2000,-

Morgengaver: 3000,-

Tror det var det meste!! Blir rundt 90.000 kr. Masse penger, men synes vi har fått mye for pengene :-) Budsjett var på 100.000 - 110.000, så ingen sprekk heldigvis. Lykke til med "bryllupsøkonomien" dere andre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt ferdig med vårt, men vi ender nok opp ganske så likt som dere. Inviterer 110 gjester, så regner med det kommer rundt 90 stk, derav 10 barn mellom 3 og 11 år. Har regnet ca 1000 kr pr pers, men blir nok heldigvis litt mindre enn det :) Sparer ikke på noe, da dette blir den ene (forhåpentligvis!) dagen vi gjør dette med hele familien og venner tilstede :)

Skrevet

Hvor giftet/gifter dere dere? Jeg leter etter lokaler i Oslo-omraadet med plass til ca. 100 gjester...

Skrevet

Vi giftet oss på Notodden, 120 km fra Oslo.

Men har tidligere vært i et bryllup på Bygdøy. Tror det het Oslo studentenes roklubb, eller noe i den duren. Lokalet passer hvertfall utmerket til så mange gjester, og ligger veldig fint til.

Skrevet

Gratulere med vel overstått Mamman til Mari!!

Tusen takk for at du har lagt ut oversikten, men jeg må innrømme jeg blir helt uuuuuuuuvel av å se alt som skal ordnes!! Til de grader at jeg tenker at jeg ikke har lyst å gifte meg bare pga det.... :( Listen er jo så lang og ser så uoverkommelig ut!

Skrevet

Tusen takk for det :-) Bare hyggelig å kunne hjelpe :-)

Og bare man ordner litt og litt over lang tid, så kommer man i mål til slutt. Bare moro å planlegge, bare ikke tida er knapp, går nok så bra atte :-) Lykke til!!!

*klem*

Skrevet

Tusen takk for tips! Baade roklubben og folkemuseet saa utrolig flott ut : )

Skrevet

Kan jeg få lov til å spørre hva dere ga til hverandre i morgengave? :o) Trenger noen gode ideer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...