Gå til innhold

Deere som drikker amme-te.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er dere veldig nøye på å drikke den MELLOM måltidene? Det står det nemlig på min at man skal, men da rekker jeg liksom ikke 2-3 kopper pr. dag? Noen som har hatt effekt også ,med å drikke den til mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk amme-te en periode da Lillegull var mye plaget med luft i magen. Samtidig kuttet jeg ut melk for se om det også kunne hjelpe han.

Jeg drakk amme-te til måltidene (i stedet for melk), samt at jeg prøvde å slurpe i meg en kopp utenom måltidene av og til.

Om det var teen eller den melkefrie dietten min vet jeg ikke,- men Lillegull ble mye bedre! :) Og melkeproduksjonen min økte!

Skrevet

Hvordan rekker du ikke 2-3 kopper hver dag da?

Frokost-te-lunsj-te-middag-te-kvelds..?

Da blir det jo tre ganger om dagen...

Flere med erfaring med amme-teen? Sliter litt med både luft og lite melk på kvelden...

Skrevet

Da Lillegull var plaget med luft, prøvde jeg vel det meste..:)

Så det er ikke så godt å si hva som hjalp, men noe var det for han

ble mye bedre da jeg drakk ammete, spiste fennikkelkapsler og kuttet ut melkeprodukter i maten min.

Altså jeg hadde noe melk i matlaginen, men spiste ikke ost,drakk ikke melk osv.

I tilegg hadde vi han til kiropraktor..

Skrevet

Har vurdert å prøve den teen igjen, men husker den med gru fra sist. Smaker jo direkte ekkelt! Åssen klarer dere å få den ned?? MASSE sukker??? Jeg trenger helt klart å få opp produksjonen, for har ikke på langt nær nok på kvelden!

Skrevet

jeg drakk mye ammete da vesla plagdes med luftsmerter.

Det hjalp kjempemye hos oss..når det sto på som værst innimellom så kunne vi gi henne søtet utbladet ammete for å løsne på lufta i magen hennes.

Innimellom tar jeg enda en kopp,syntes den er så innmari god=)

(kansje ikke det lureste å øke melke produksjonen nå som hun skal slutte å amme..)

Skrevet

Jeg synes den fra Kloster i helsekosten er god med et par suketter eller litt honning oppi....

Skrevet

Ok, da får jeg sjekke ut den. :)

Skrevet

Jeg drakk masse ammete de første 6 månedene av ammingen, hadde veldig god effekt av den. Det som anbefales, av hva jeg har fått med meg, er å drikke rett før en amming. Kombinasjonen av virkestoffene og den varme drikken gjør at melka strømmer. Den smaker ikke gull og glitter, men lærte meg etterhvert å like det. Slurp i deg noen kopper om dagen, virkningen kom kjapt hos meg.Kjøp WELEDA sin, ikke den billigste, men den absolutt beste. Finnes ikke overalt, men går sikkert an å kjøpe på nett om de ikke har den der du bor:-) Weleda sin te inneholder disse bukkhorsfrøene, står sikkert litt om det på ammehjelpen.no. LYKKE TIL:-)

Skrevet

*dytter denne litt*

Interessant tema...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...