Alimi Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hei. Jeg hadde IKM igår (på lørdag), torsdag fikk jeg en skyggestrek på QR-test, lørdag en tydelig men svak strek på QR test, idag viste CB-digital ikke gravid! I går hadde jeg veldig mye mensensmerter i mage og rygg, kjentes akkurat ut som det pleier den dagen TR kommer. Men har ikke fått TR enda, ikke noe spotting heller. Blir gal å tenke: gravid? ikke gravid? hele tiden. Mannen min orker ikke å snakke så mye om dette, da vi har vært prøvere en stund. Har også hatt en del symptomer, men kan jo være innbilt. Hva tror dere?? Denne pp har jeg tatt pergo, wildyam+ grysom sin cocktail. Har hatt regelmessige sykluser på 28 dager. Takk for svar.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg ville ventet et par dager (hvis du klarer) for så å teste igjen. Hvis ikke mensen kommer da... Evt. ta en test hos legen, hvis mensen ikke har kommet innen ett par dager. Kan jo hende mensen er forsinket også, pga stresset med graviditet...
Alimi Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 Hei. Takk for svar. Fikk en veldig svak strek på QR i dag også, men den kom ca etter 5 min. Skjønner ikke hvorfor den ikke blir sterkere eller hvorfor jeg ikke har fått TR. Har hatt stabil syklus i 5 mnd, siden lap. Tror jeg tar en tur til legen om noen dager, hvis det fortsatt er sånn. Klem
3barnsmor? Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg ville venta litt før jeg testa igjen. CB skal da være nokå sikker. Men kan at du ikke produserer så mye HCG i begynnelsen at et svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå