#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hei!Hvordan går det med deg? har du tid til og se litt på meg? Når kommer mitt neste barn og kjønn? ser du noe ang arveoppgjøret som så vidt har startet i gang? hvor mye tror du min kjære får i erstaning? kommer jeg til og gå ned i vekt,ca hvor mye? får jeg hjelp,evt tableter av legen?vet du om ca hvor mye kg man må vare det for og få det? jeg er født 28.04.82 min kjære 10.01.81
Kristine_88 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hei hei :) De går bra, vært på privarklinikk og sjekket at alt var blødd ut og i orden så det var jo gått å høre :) Så nå skal jeg egentlig prøve å konsentrere meg om slanking slanking og atter slanking =P så vis jg blir gravid i slankeperdioden nå så er dt bare en bonus.. Jeg trur fortstatt at du får ei jente med brunt hår årskifte 09/10.. trur din kjære for rundt 100.000 , kan det stemme? jeg trur du vil gå ca 10kg ned i vekt, hvis du vil ned mer må du gå mer inn for det..føler ikke du prøver så mye egentlig.. hmm... trur det er mer slik på bmi`en dem regner ut det.. men ei bekjent mener man må ha en bmi på over 30..og det trur jeg du har (ikke for å være frekk, går utifra følelsen) :) Er usikker på om du får tabletter altså.. Reductil skal visst være et vidundermiddel..vil gjerne ha det selv.. men det er visst siste utvei på slanking når man får de... da skal man liksom ha prøvd alt... så...hmm... jeg trur legen din vil være usikker og.. kan hende du må prøve litt selv først men så får du kanskje ikke til så får du tabletter av legen...men trur slankemidler fra helsekost kanskje vil hjelpe deg mer om ikke du får av legen.. :) er det jeg får opp nå hvertfall...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Har sakt at minste mann skal minst va 2 år får vi liksom prøver på siste mann da.Men brunt/svart hår kan nok stemme. Er nok snakk i mere enn 100000 her.Har gått nede 22,7 fra jeg var høygravid med første mann og til nå.Lå jo ikke på meg noe i det siste svangerskapet. Nei min bim var/er på 26 og skal vist være på 25 tror jeg. Har prøvd en del..har bestandig trent og slik.Men aldri hjelpet så mye.Har jo pco her. Ser du om vi flytter inn i ny huset eller hjem til min kjære i nabo huset som de også eier?
Kristine_88 Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 hmm...er usikker..men føler mest nabo huset..men trur ikke dere vil bo der så lenge...hmm..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 mmm...har snakket litt om at jeg flytter inn i ny huset og han hjem.Må jo bo i ny huset et år.Vis ikke kommer vi til og skatte så mye av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå