maja1983 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 når er det vanlig at barna snur seg fra rygg til mage og motsatt?
Manx Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Min snudde seg fra rygg til mage først da hun var 3,5 mnd. Noen dager etter snudde hun seg fra mage til rygg, men dette har jeg hørt er vanskeligere teknikk.. Hun snur seg hver dag rygg til mage, men sjeldnere omvendt. Hun er 4 mnd nå
anne* Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jenta mi begynte å "velte" litt da hun var 2.5mnd. Når hun var 3 mnd snudde hun seg bevisst fra rygg til mage (hele tida..). Fra mage til rygg har hun gjort noen ganger, men ikke hver dag - snart 4 mnd nå.
Axus' girlfriend Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Oda har snudd seg fra mage til rygg (faktisk) fra hun var 9uker!Først trodde vi hun bare mistet balansen, men nå gjør hun det hele tiden. Er ikke barebare å holde henne på magen for å trene rygg da nei.
Axus' girlfriend Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Trykte på knappen litt raskt, hehe.. Men fra rygg til mage har hun enda ikke gjort, er nå 3mnd.
Gemini77 Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Førstemann gjorde det bevisst da han var 3 mnd. Snuppa er kun 2 mnd nå så henne vet jeg ikke da hun ikke har gjort det enda..
nungo Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Tror jeg har litt treige barn, jeg :-) Begge var rundt fire måneder første ganeg de snudde seg fra mage til rygg og kanskje noen uker eldre før de snudde seg motsatt. Men det kunen gå dager mellom hver gang de gjorde det. Eldstemann var vel 6-7 måneder før hun snudde seg mer "bevist" og yngstemann på 5 1/2 måned gjør det ikke bevist ennå - virker mer som tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå