Gå til innhold

Flere med varme/svette babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann her må en være ekstremt forsiktig med å kle på for mye.. Har ikke brukt votter på ham i hele vinter (han ble født i desember...) for han er alltid varm på fingrene. Om natta kan jeg ikke putte dyna godt rundt ham, slik jeg har gjort med de andre.

Nå var han nettopp litt våken. Dyna var nok litt vel pakket rundt ham. Han fikk et varmt bad rett før han la seg, og nå var han kjempevarm og svett. Stakkar liten...

Flere med sånne varme unger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er også sånn. Han blir 4 høst og han er klissvåt av svette når han sover.. Han har allti vært sånn, så jeg husker at jeg allti var nøye me å ikke kle på han for mye når vi skulle ut..

Jeg har hørt at gutter ofte er mye varmere enn jentene, men vet ikke om det stemmer...

Skrevet

Ja, vi har også en varm og god gutt :)

Om han sovner i fanget mitt får han fort svettedråper på nesen :)

Dyna må ligge løst over han, og han sparker den fort av!

Jeg tok bort puta hans før i kveld. Da var det en stor våt flekk der hodet lå.

Han har en varm og god far :)

Skrevet

Ja, han er helt ekstrem:0)

Ingen av søskene har vært sånn. Blir jo nesten bekymra innimellom! Må jo være en termostat-feil;0)

Og svett under hodet, ja, den kjenner jeg godt igjen!

Skrevet

jenta vår er skikkelig varm..svetter med engang hun leker aktivt eller det er litt varmt i rommet. Liker ikke å kle på henne lue,men det må man jo når de skal ut å leke. Hun ble 1år sist i mai..

Har sett en dokumentar om svetting,og det er arvelig å svette skikkelig mye. Pappaen hennes sin familie er en skikkelig svett familie;)

Skrevet

Wow, her raser innleggene fort;0)

Skrevet

mamma til Rinde : Hvilken lue bruker dere? Gutten vår ble også ett år i slutten av mai, og her prøver vi diverse luer så han ikke skal renne bort.. På dager der det ikke er så veldig varmt, har jeg tatt på en helt tynn bomullslue, men ender med å ha den av og på og av og på.. :)

Liker å ha på noe når det blåser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...