Kristine_88 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Når blir jeg gravid? Går det bra da? Gutt eller jente? Hvor mange barn får vi(og kjønn)? Når flytter vi? Er det hus da? Får sambo fast jobb der han jobber nå? han f. 090473 Jeg har lyst på Reductil slanketabletter av legen får jeg det? (går fotere ned i vekt da) Ser du noe forlovelse på oss og når? Jeg f. 290588
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 føler du blir gravid rundt sept,får ikke opp noe negativt så håper du berger denne gangen. Føler en gutt på deg. 3 barn ,to gutter og ei jente får opp høsten på flyttingen..alt mellom aug-okt,litt på landet. samboern din vil nok få seg fast jobb der han er.Men litt usikker på når.Mulig rundt juletider. føler du må gjøre en egeninstats før du før de tabletene.men du før de etter du har prøvd litt selv. forlovelse,mulig til våren på dere.
Kristine_88 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 aah...du er ikke den eneste som sier dette, det blir spennende..høres egentlig veldig greit ut.. men dit vi flytter er det langt unna kollektiv transport? jeg har problemer med å komme meg noen steder nå for går ikke buss her omtrent.. =S så det er vel hovedgrunnen til at jeg/vi vil flytte...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 nei i grunnen ikke.Men det blir litt landelig føler jeg.Masse gress,skog og slik.Men går en del buss dit.Et stykke unna toget.
Kristine_88 Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 okey,,,men liker det landelig, vi bor landelig til nå og vi.. :) så lenge det går buss fler ganger om dagen dit vi havner så går det sikkert bra :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå