Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har hatt feber mellom 38,5 og 40 siden i natt. Han ligger nå og sover, men jeg brukte pannetermometeret og målte nå, og tempen er oppe i 39,2 igjen. Jeg har igjen kun flytende paracet, så jeg må jo vekke han for å få gitt han det. Hadde vært mye enklere med stikkpiller, men det hadde de ikke på bensinstasjonen.

Skal jeg vekke han for å gi paracet, eller bare la han sove selv om tempen er stigenede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 10 mndr forresten!

Skrevet

Jeg har ingen faglig kompetanse på det området, men tror jeg ville latt ham sove og gi paracet når han våkner. Ta eventuellt av dyne og klær så han ikke blir varmere enn nødvendig. Kan du åpne vindu uten at det blir direkte trekk på ham kan kansje det være et alternativ. :-)

Lykke til uansett hva du gjør. (Sovner han stort sett lett, er det jo bare å gi ham en paracet nå og satse på at han sovner fort igjen.)

Skrevet

Vinduet staår åpent, så det er kjølig på rommet, og jeg har tatt av dynen og lagt over han et helseteppe. Han har tynn pysj på.

Tror jeg lar han sove jeg. I hvertfall litt til. Nærmer tempen seg 40 så vekker jeg han heller da, og gir han paracet.

Skrevet

Høres fornuftig ut. Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...