Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Er det noen som vet om man har rett til 10 eller 15 dagers egenmelding når man har to barn? Leser i lovdata at man har rett til 15 dager når man har "omsorg for mer enn to barn", for meg høres det ut som tre eller flere... Noen som vet?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 2 barn = 10 "syke-barn-dager" til far og 10 til mor pr. kalenderår.
indigo76 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Trodden det var 10 for første barn, 5 for barn nr 2? Til hver av foreldrene?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Det er vel på 3. barnet du og pappan får de 5 dagen hver i tillegg....
Honningmelon Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Får nok bare 10 dager når du har to barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå