TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 neida, det er ikke SÅ kaldt ute altså. selv om det regner.. jeg begynte bare å tenke på "kjekt å ha"-ting til hun skal i barnehagen til høsten nøstebarn har jo mye fint, men blir litt dyrt i lengden.. ellers vet jeg at HM og cubus har.... flere????
Bebés'ilvousplâit Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg holder en knapp på ullundertøy fra Joha! Nå vet jeg jo ikke hvor du bor, men de selger det i hvert fall på Reflex-butikkene. Janus er heller ikke så dumt. Her i Tromsø får vi i hvert fall kjøpt Janus på Obs! Enig i at ullundertøy er kjekt å ha. Takk for tipset om å begynne å tenke på å kjøpe det inn! Sommeren varer jo ikke evig og her nord har den ikke begynt en gang :/
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 ja, joha glemte jeg! har noe derfra også, som jeg kjøpte da hun var lita .. (er snart 8mnd .- blitt stor jente!) tenkte jeg skulle kikke litt etter sommerferien, det blir jo fort utsolgt også..
nungo Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Du er flink som kalrer å tenke så langt frem i tid og være forberedt :-) Dessverre er det mange butikker som ikke fører ullundertøy/bodyer på denne ¨rstiden (har selv vært mange steder å spørre) - de får det først til høsten. Men ellers synes jeg Janus er veldig bra - fåes på bl.a. Bogerud.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 kan være det blir langt fra tanke til handling men sånn som regntøy f.x blir jo utsolgt på en-to-tre syns jeg, så det tror jeg at jeg skal kjøpe snart.. ull er gull , så vil gjerne ha en del ulltøy til henne, både hjemme og som ekstra skift i barnehagen
veitj Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Sparkjøp har enkle og rimelege ullundertøy. Janus har etter kvart fått mange fine ullunderkle!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Kjøper på obs, for der har de Janus-klær. De er kjempegode, kan vaskes på 40 grader med vanlig vaskemiddel og tåler tørketrommel. Bedre enn det blir det ikke.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 jeg bruker janus sitt=) syntes det er kjempe bra, å snuppa har no aldri vært kald i det så.. ellers har jeg noen peanuts(tror jeg det heter:S mulig jeg er på bærtur) bodyer.. de har det på cubus tror jeg. men syntes janus sitt virker bedre..
*Vetlis* Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Søsteren min skryter veldig av Name it sitt ulltøy! Ellers har jeg brukt janus sitt mest. Bare styr unna ulltøy med bomull inni!!! Det er noe skikkelig dritt!
Smånetta 14.mai Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Hadde jeg hatt penger til det, hadde jeg kjøpt alt fra Nøstebarn, men det går jo ikke når man skal ha så mye. Vi bruker ull fra oktober til april. Aldri bomull innerst. Kaldt hus og aktiv unge i bhg. Jeg synes Janus sitt går litt fort i sømmene, så jeg har vært mer fornøyd med exit sitt. Det kan vaskes helt opp til 60 grader så det er nok veldig behandlet, da. Uansett vil jeg anbefale deg å kjøpe en flekkfjerner til ull. Her har alt blitt så flekkete å stygt at det bare er å kaste. Ingenting å arve til yngstemann,
lille sprelle Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Bruker ull hele året vi! Det er jo varmeregulerende om sommeren. Bogerud tekstil fører janus.
Steinbukk77 Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Får ikke fullrost nøstebarn sine Selvom de må håndvaskes.... Har hatt to av de, og de har holdt hele vinteren. Mye brukt. Men de fra cubus og janus har røket litt etterhvert. Spesiellt den fra cubus, ble helt tynnslitt i hele bodyen og da den til slutt revnet i sømmene fikk søppelmannen den. Janus sin røk "bare" i sømmen. Skikkelig irriterende, for de koster da litt de også. Så her blir det investering i to nøstebarn bodyer i år også, pluss evt et par billige som reserve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå