Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Noen som nettopp så programmet på tv norge? Flere enn meg som synes det var litt sykt???
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Var sykt ja. Dukkene var fine de, men til pynt!!!!! Hadde aldri kunne gått rundt i byn å trilla på ei dukke!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Ja, jeg så det. Det jeg reagerte mest på var mennene egentlig hehe hvordan de ikke husker/bryr seg osv -tydelig pinlig berørt/taper manne-ansikt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Kan tåle at voksne damer leker med dukker, men dukkene var ekle - som små døde barn var de jo. Ble ganske kvalm av hele greia jeg. De burde brukte energien (og pengene) sin på fattige barn rundt i verden.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 ikke litt. veeeldig sykt!! å så hun der gærne som fikk laget en dukke som var lik som barnebarnet da! hadde min mor laget en dukke som var helt lik min datter som hun trillet rundt i vogn og hadde i bilsete i bilen og greier, tror jeg at jeg hadde blitt litt skremt rett og slett...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg ble litt skremt jeg, at noen behandlet de som virkelig babyer.. var veldig bra laget, veldig fine dukker, men hadde ALDRI trillet den i vogn. Hun ene hørtes jo ut som hun kjøpte den for å få oppmersomheten med å gå rundt med barnevogn..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Hehe, helt enig med deg, det var ikke litt sykt, det var veeldig sykt! HI
Sunshine med småtroll:) Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Syns hele greia var ekkel rett og slett..Særlig hu dama som laga en dukke-Harry (barnebarnet sitt). Hun virka som om hun var i psykisk ubalanse..Trodde det først var snakk om en unge som hadde dødd jeg, så sier hun at han har flytta bare??jaja..må si jeg hadde blir sinnsykt skeptisk hvis mamma hadde kommet med en dukke-Elias.. En annen ting er også at de faktisk går ute å triller turer med dukkene..eller babyene?dukkene?...*kremt* skal si jeg hadde blitt paff hvis ei voksen dame hadde kommet med en dukke og latet som om det var en ekte baby..hadde luktet lukket avdeling på psyk. med en gang..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Så Harry hadde bare flyttet? Fikk ikke med meg hele dokumentaren (idiotiske fotball) - men trodde jo at Harry døde. Denne dama må jo ha vært gal da.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 han hadde bodd hos de da moren hadde kreft, og da de skulle flytte hadde hu bestemoren bedt moren om å la ungen bli igjen. hu satt jo å grein og bar seg som om han skulle vært død...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 hun ene syntes jo det var bedre med disse dukkene enn barn, fordi de var mer ekte og hadde mer personlighet fordi man kunne lage personlightene til dukken,, samma dama ville jo heller ikke ha barn selv, fordi da fikk man ikke slike barn som man ville ha, For hun skulle ha barn som var renslige, ordentlige, smarte, høflige.. osv... MAKAN... bra at hun ikke har barn sier nå bare jeg.........
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Synst de såg døde ut. Var helt sykt å se på det bordet der det låg hoder og armer og ben på. Det såg jo ekte ut! Syke syke folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå