Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt vondt i magen i hele dag, smertene kommer å går litt, noen ganger blir magen helt hard og det er veldig vondt. Er akkurat 38 uker på vei nå.. Hører innimellom en "knepp" lyd fra magen, hva kan dette være? Ringte føden i sted siden jeg hadde hatt vondt i magen i hele dag, de sa jeg skulle ringe igjen hvis det ble verre... Vet lissom ikke om det er rier eller hva det er..... Noen som har noen anelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet hva denne "kneppe"lyden kan være?

Gjest stockholms tjej
Skrevet

vet ikke va den kneppe lyden er men hvordan har du det nå? har det blitt vondere? for viss du har veldigt vondt så får du dra til føden.

Skrevet

Magen er lissom hard og stram hele tiden nå, vanskelig å si at det er noe symetri i magesmertene, så veldig vanskelig å bedømme om det er rier eller hva det er. Jeg er førstegangs fødene og vet lissom ikke helt hva jeg skal kjenne etter..

Gjest stockholms tjej
Skrevet

okej men jeg tror de beste du kan gjøre er å ringe føden å forklare presis hvordan du har det,så får de bli opp til dem og bedømme hva du ska gjøre.

Lykke til=)

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, men jeg hadde det akkurat slik i går ettermiddag/kveld. Kneppelydene kom da babyen rørte på seg. Jeg er litt bedre idag, men det kommer og går. Er også 38 uker på vei. Det er så vanskelig å vite hva det er....vi får oppdatere hverandre :-)

Skrevet

Jeg har og sånne lyder fra magen eller bekkenet, usikker på hva det kan være... Har ikke vondt i magen, men

plages litt med bekkenløsning, så kan være at bekkenet lager litt lyd når babyen beveger seg. Har spurt litt rundt , men ingen som kan gi meg et konkret svar på dette...

Er i uke 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...