Gå til innhold

TVNorge dokumentaren "Bisarr Babylykke"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere den? Blir skremt jeg, håper noen ringer psyk hvis jeg noen gang blir sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boikotter alle de dumme dokumentarene på tvn!

Skrevet

Hehe, synes det er artig jeg, føler meg skikkelig normal når jeg ser slike nutcases. :)

Skrevet

Fikk med meg siste halvdel, og jeg må egentlig bare le... jeg har sett samme type oppførsel en gang før; det var en tispe vi hadde som gikk og stjal sokker i skapet til lillebror og adopterte dem. Hun fikk heldigvis en valp etter en stund da - vi kjøpte en tispevalp som hun adopterte umiddelbart. Det var heldigvis slutten på sokkestjelingen :P

Den beste delen må vel ha vært hun som sendte "babyen" i retur fordi den var ødelagt. Unger skal de ha, men de MÅ være perfekte, ellers er det returvare!

Menmen, det er jo på sett og vis synd på stakkarene som betaler sikkert en formue for en baby-aktig dukke så de kan late som de har barn...

Skrevet

Hmmmmm synes i grunn bare synd på de stakkars menneskene som har det slik..............og det er nok maaange av dem desverre...

Skrevet

Helt sykt!! Voksne damer som triller tur med dokka si, fester den i bilsetet og kjører tur med den osv. De kan jo ikke være helt normale når de gjør sånn da. Hun ene sa at hun skader jo ingen med å trille tur med dokka, greit nok det, men... Hallo?? Folk tror jo du er helt ko-ko!!!

Skrevet

Men jeg synes de burde få hjelp, trenger tydeligvis å bearbeide noe. Mennene likte det jo ikke, men de hjalp dem jo med det meste. Man ser slik oppførsel hos demente også, særlig de som aldri har fått barn.

Det er helt klart synd på dem ja.

Skrevet

Ble litt skremt av hun som laget lik dukke som barnebarnet fordi han hadde flyttet.. Hadde ikke jeg godtatt som mor.. Ihvertfall ikke om hun hadde gått på tur med den i barnevogn.. Huff..

Skrevet

Dette er jo mentalt forstyrrete mennesker som burde hatt profesjonell hjelp.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja jeg hadde nog blitt litt redd viss min mamma hadde kjøpt seg en dukke som lignet på min baby for at jeg bor så langt vekke...usch creepy.

syke mennsker asså.

Skrevet

Signerer den kaosmamma'n!

Skrevet

Herregud!! Den Harrydukka satt jo framovervendt, kan ikke være helt god den dama =)

Dama med det lange krøllete håret hadde jo en "nyfødt" og såg den hele tiden for seg krabbende som en ekte baby på gulvet. Ikke mange nyfødte som krabber. Tydelig at hun ikke hadde hatt barn selv ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...