Zliss Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Virker på meg som at de fleste blir overrasket når jeg sier vi ikke vil vite kjønn... Har vært på ordinær ul og vet ikke hva det blir, vil at det skal være en ekstra overraskelse når nurket kommer til verden;-) Flere som ikke vet kjønn???
Storken1979 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg vil absolutt vite men bestisen min vil absolutt IKKE vite. Hun tenker som deg og det er vel ingenting å bli overraskket over at du vil spare overrasskelsen? Jeg for min del er "planlegningsfreak" og jeg innrømmer uten skam at mye av gleden ved å gå gravid for meg er å se for meg det lille barnet mitt, kjøpe inn klær og utstyr, pusse opp rommet, planlegge navn osv. Hadde jeg måttet gjøre at dette i nøytrale farger hadde det ikke vært så morsomt! Men venninnne derimot, syns at mye av gleden kommer fra det å IKKE vite, hun bruker også mye tid og energi på sånn spådom/kjerringråd greier, noe som hun syns er veldig moro tror jeg! Vi er alle forskjellige .-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Vi ville ikke vite da vi var på UL. Blir mere spennende å vente til fødselen. Vi har prøvd begge deler. Har bare villet vite kjønn med nr.4, og ikke med de andre. For oss spiller det heller ingen rolle hva det blir, for vi har vært så heldige å fått jente-gutt-jente-gutt.......så da blir det vel en jente denne gangen?.? He he he vi får se i september..... )
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Vi spurde ikkje etter kjønn. Ingen av oss har behov for å vite. Blir jo ekstra spennande ventetid ;o)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jepp! Samma her! Venner blir jo helt sjokkert over at vi ikke skal vite det.. Blir nesten litt irritert! Det er da våres valg;) Så slipper de i hvertfall å ta feil av kjønn, så blir det en super overrsakelse også
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Vi syns det er morsomst å ikke vite. Folk blir ikke sjokkert over det, men de fleste forstår ikke at vi klarer å la være å lure... Forrige gang ble vi skikkelig overrasket, fordi vi "hadde på følelsen av" det helt motsatte av hva det faktisk var. For min del vil jeg heller gå og lure på hvem denne lille krabaten er enn å konsentrere meg om det som skal til for å få den ut... ikke det at det siste har skremt meg fra å få flere barn :-)
SannaMor Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Er litt merkelig, for jeg er nesten ikke så veldig nyskjerrig engang... Spiller så liten rolle föler jeg, og klarer ikke helt å fatte at jeg skal bli mamma, langt mindre få en datter eller sönn, hehe. Pappan önsker seg en gutt vet jeg, selvom han ikke innrömmer det, så jeg tenkte at han blir jo glad uansett når beibien kommer, men kanskje kjenner et stikk av skuffelsene under graviditeten om det blir en jente. Tullete tenkt kanskje, men da ble spiren sådd til at jeg også ville vente med å vite. Huff ble rotete dette her, forsöker å skjule at jeg chatter på jobben hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå