Ane4barn Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Har ammet i tilsammen ca 5,5 år - har fire barn. Er liten i utgangspunktet; 162 cm og 49 kilo. Brukte faktisk 75B før jeg fikk barn, og nå opplever jeg at 70A er for stor...... Heldigvis finnes det BH'er med innlegg slik at jeg kan føle meg litt kvinnelig, men i bikini om sommeren blir jeg rett og slett helt flat. For ikke å snakke om i badedrakt ;-) Sliter litt med dette, fasongen på disse bittesmå fordelene mine er egentlig grei - ikke lett å få hengepupper når de er så små ;-), men jeg VET at jeg hadde følt meg atskillig mer vel dersom jeg hadde passet inn i en B-cup.....Men terskelen for å operere inn silikon el andre implantater er STOR. Tenker veldig på hva andre vil si, ser jo helt klart at dette er en bagatell i forhold til masse annet. MAnnen min er fornøyd som det er (sier han...;-) så det er ikke det som er årsaken til at jeg kunne tenke meg å endre på noe, det er for min egen del. Noen andre som har meninger om dette? Andre som er i samme situasjon? Kunne vært artig å høre!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hei Jeg hadde faktisk planlagt å forstørre puppene mine i januar jeg, hadde vært på konsultasjon og alt var klart, men så ville babyen komme først så måtte utsette det enn så lenge Alltid hatt små pupper jeg også, er 160 høy og alltid vært litt kraftig, ligget på rundt 65-70kg, men de kiloene har aldri ligget i brystområdet for å si det sånn;) De har vært såpass små at jeg egentlig ikke har hatt behov for å gå med bh, utenom hvis jeg vil at de skal se større ut med push-up f.eks. Nå har de jo vokst litt, og regner med at de blir en del større når melka kommer, for å så falle sammen når amminga er ferdiga. Litt usikker nå på om jeg kommer til å operere dem da eller ikke, må jo nesten vente og se Men blir jeg like misfornøyd med puppene da som jeg har vært tidligere så er nok sjansene storefor at jeg gjør det - til tross for en mann som insisterer på at jeg er perfekt akkurat som jeg er.. Er jo våre egne kropper, er bare vi som kan føle oss komfortable i dem, og vet hva som skal til for å være fornøyde:)
Lykkeliten123 Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg hadde små men faste bryster før jeg fikk min sønn for syv år siden. Etter amming hang skinnet uten at det var noe som helst fyll i dem. I tillegg var det størrelsesforskjell, og 70 a var for stort. La inn silikon for fem år siden og har ikke angret i det hele tatt! Men for all del, har hatt ubehag. Dette hadde ikke betydning for mannen min, men jeg har følt meg mer kvinnelig og ikke minst vel når jeg ser at jeg faktisk klarer å fylle en fin topp/ kjole på en fin måte. Det som jeg slet litt med, spesielt i begynnelsen, var at det var så lite fett i brystene at silikonen ikke ble omsluttet av fett som normalt er. Dermed ble silikonen litt "tung" og jeg lå mye med sportsbh om natten for at ikke silikonen skulle tynge sånn når jeg lå på siden. Etterhvert la jeg på meg noen kilo, og dette problemet forsvant. Alt i alt er jeg kjempefornøyd og angrer som sagt ikke, til tross for noe uvbehag. Men jeg setter så stor pris på innleggene at jeg ville ikke vært foruten (selvom nå i graviditeten har de blitt veeldig store igjen, da), hehe. Når jeg har fortalt venninner som jeg har blitt kjent med etter innleggene, har de blitt overrasket fordi jeg har valgt en størrelse som er naturlig for min kropp. De ser naturlige ut (med mindre jeg hopper- da er de litt vel faste), men hvor ofte gjør man det ;o) Håper dette var til hjelp. Lykke til =)
Lykkeliten123 Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Når det gjelder hva andre vil si er jo dette noe du må ta et standpunkt til og til en viss grad velger man jo selv hvor mye man vil la det gå inn på seg. Jeg har vel egentlig ikke åpnet så mye for diskusjoner hverken den ene eller andre veien. Trenger liksom ikke inngå i diskusjoner på kroppsdelene mine ;o) Men jeg tror at dersom man ikke overdriver størrelsen veldig vil det bli et ikke- tema. Jeg har kun møtt forståelse fra dem jeg har brydd meg med å høre meningen til. Uten å være veldig selektiv, hehe ;o)
Ane4barn Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2008 Tusen hjertelig takk for svar :-) Jeg må nok ta en god runde i tenkeboksen, kjenner meg forresten veldig godt igjen i det å ønske å ta seg noenlunde godt ut i sommerkjoler/topper...... Ja i det hele tatt å føle at man fyller klærne også oventil ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå