enik<3M06&L08<3 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 la inn dette innlegget tidligere idag... *jeg har lenge hatt kynnere, og det har vært merkbare kynnere. i det siste har jeg begynt og merke de meget godt i ryggen også, kjenner de som skikkelig menssmerter og vondt i korsryggen! og noen ganger kommer de med jevne mellom rom. og de ødelegger nattesøvnen totalt! I tillegg har jeg MYE stikninger der nede, og de også har bare blitt vondere og vondere. Min forrige fødsel startet med sivende foster vann, og jeg har lurt på om det har skjedd igjen, men isåfall er det så lite at jeg er veldig usikker. pratet da men føden fikk beskjed om og ta meg et bind og komme vist jeg følte det ble vått.. men med bind føler jeg ikke den fuktigheten og har derfor ikke gjort noe mer med det. uten bind kommer det og går, og vist det er fostervann er det som sagt veldig lite, (men det var det forrige gang å) Det jeg lurer på nå er om jeg skal ringe føden, og få en kjekk, så jeg vet om alle disse kynnerne har noe innvirkning, og om det i det hele tatt begynner og bli klart der nede! Jeg er helt utslitt, og føler at dette bare tapper meg for alt jeg har av energi, og spesielt siden jeg sover så dårlig også da. hva tenker du? og hva hadde du selv gjort? har en time til sykehuset, så er ikke moro og kjøre dit for moroskyld heller liksom!* ringte nå og fikk beskjed om og komme til en sjekk kl 22.30.. hmm.. så får vi se da...
Mamman til kasper og Elise Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Lykke til...får håpe det er igang for din skyld da:)) TviTvi:))
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 terminen er 5 juli, så ikke lenge igjen:) har kommet hjem nå. hun så kynnerne, de varierer i styrke, none veldig kraftige, men ikke regelmessige, men hun sjekket meg og jeg har godt 2 cm åpning.. vet man kan gå med det lenge, men det er jo et godt tegn på at kynnerne gjør en jobb da:) så alle vondtene er ikke for moroskyld:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Det er alltid så surrealistisk å treffe på *Nå er jeg sånn cirka midt i fødsel*-tråder. Det er en av de herlige tingene på bim Lykke til så til de grader. Og ja,veldig godt at kynnerne gjør en jobb og ikke bare vondter seg uten grunn... Håper fødselen din blir akkurat passelig lang og passelig vond Tenk,snart får du møte småen ))) Lykke til!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2008 hehehe... en rar/spennende fase det der *Nå er jeg sånn cirka midt i fødsel* Men jeg sitter nå har jeg da, etter enda en natt med ræva søvn(sorry ordvalget, men er så lei nå) jeg vil ha RIER, og jeg gir f. de kan være drit vonde, bare jeg får småen ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men ellers, tusen takk får de gode tankene:) og lykke til, til deg å, når det er din tur:)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Lyke til da!! Får håpe det snart går fortgang i saken! Så får du snart holde babyen din! :-)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. juni 2008 stina fjetland hadde jeg visst det, hadde jeg ikke sitti her får og si det sann:p, men når har du termin? finnes jo mange kjerringråd da, men ingen so har funket på meg enda iallfall!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Er det ikke å ha seg så mye som mulig? ;P Trodde det var det som skulle funke best?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. juni 2008 hadde meg på lørdag, og spiste sterk mat!! og det funket ikke, hehehe.. det var faktisk eneste natta jeg sov skikkelig godt på lenge! *typisk* hehe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Jeg fikk ei "oppskrift" av vennina mi i dag som hun har født rett etter begge gangene... Enten kunne man lage dip, cultura, masse hvitløk, grillkrydder og peppermix, dypp neddi det du vil. Eller så kan du ta masse majones, masse hvitløk og litt melk, den siste spiste hun på brødskive.. Nå er ikke jeg særlig glad i hverken hvitløk eller majones da men det skader jo ikke prøve, kan jo være det er kjempe godt også :-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Men du kan jo se lyst på det, og tenke som så at om sex fører til god søvn, så er i alle fall kroppen uthvilt nok til at fødsel kan starte på ordentlig Og det skader jo ikke med daglige doser av hva-nå-dette-hormonet-heter Lykke til!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. juni 2008 neida,slutter ikke med sex for det, hehe.. nå lager jeg meg rie kake faktisk.. enda et kjerring råd som må prøves ut:P hehe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 Du må si fra om de kakene gjør susen da :-P
enik<3M06&L08<3 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 23. juni 2008 ja det skal jeg gjøre:) tviler men, hehe.. den står til avkjøling nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå