saga1 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Før jeg ble gravid drakk jeg cola hver dag, cola med sukker. Spiste også mer ting med sukker i... I tillegg røykte jeg.. Nå etter at jeg ble gravid (uke 24 nå da) har jeg slutta å røyke (samme dag jeg testet positivt) og drikker/spiser på langt nær så mye ting med sukker i.. Men hver gang jeg gjør det, får jeg så dårlig samvittighet.. Noen andre??? Når jeg drikker et glass cola, blir jo lille spiren hyper... Andre??
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Ja, men jeg er ikke flink i det hele tatt...Jeg bare måå ha sukker av et eller annet slag hver dag..men må prøve å skjerpe meg..ikke lett..jeg er nesten verre nå enn når jeg ikke er gravid.
hebbe lille, fødeklar Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 jeg får dårlig samvittighet bare jeg leser dette innlegget. Er helt xtrem i dette svangerskapet, må snart skjerpe meg, dette er ikke bra. Spiser noe usunt hver dag!! 20 uker og gått opp 10 kg!! Gått i fra å trene 5 gr i uka til 1,i tillegg med mye lavere intensitet. Noen må stramme meg opp:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du får i deg litt sukker. Alt med måte heter det. Så lenge du ikke drikker en liter cola hver dag og spiser mengder snop hver dag, trenger du virkelig ikke stresse med et glass cola i ny og ne. Tror barnet tar mer skade om du stresser med det, enn om du bare nyter det:) Men som sagt; alt med måte:)
Kathy+Oktoberjente Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg spiser gjerne en sjokolade eller drikker litt brus hver dag.. men jeg passer på å få i meg masse sundt i løpet av dagen i tillegg da Et lite tips til noe søtt og mindre usunt: Skjær opp forskjellige frukter du liker, ha det i en bolle og ha kesam på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå