Maud Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Lillebror er så utrolig opptatt av minstesnupp for tiden at jeg blir glad av å se på dem. Han ablegøyer for å få henne til å le, han trøster hvis hun gråter og han vil hjelpe til med absolutt alt. Skifte bleier, lage grøt, trille vogna, bære bilsetet, kle på, kle av, leke med... Heldigvis har han også sin egen baby som selvfølgelig heter det samme som minstesnupp. Riktignok med guttetiss, men er det så nøye'a? Jeg fant igjen en nyfødt-bleie nettopp og den tar han av og jeg skal sette den på. Når minstesnupp skal ha mat, finner lillebror frem en ekstra grøtskål og skje og så får babyen hans også mat. Dessverre har hans baby bare en fillete pysj og en jakke. Ingen bukse eller andre klær. Jeg tror mamma må svinge symaskinen litt og sørge for at også lillebrors baby kan kles av og på. Han er jo så søt der han stuller og steller med både ekte minstesnupp og dukkevarianten ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 så deilig... det likner på det som foregår her i huset, og man blir glad av det. vi feiret dritgreijentas 2 årsdag i dag, litt på forskudd for vi har jo hatt besøk. hun fikk dokke av farmor, og det var stas!!! Dritgreigutten skulle hjelpe dritgreijenta med å ta på dokka lua, og da ble hun helt vill...ha haha NEI NEI NEI MINNE MINNE MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!! så nå har hun sin egen baby, og jeg er spent på hvordan hun kommer til å leke med den i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå