Gå til innhold

da reiser jeg til føden om 3 kvarter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

la inn dette innlegget tidligere idag

*jeg har lenge hatt kynnere, og det har vært merkbare kynnere. i det siste har jeg begynt og merke de meget godt i ryggen også, kjenner de som skikkelig menssmerter og vondt i korsryggen!

og noen ganger kommer de med jevne mellom rom. og de ødelegger nattesøvnen totalt! I tillegg har jeg MYE stikninger der nede, og de også har bare blitt vondere og vondere.

Min forrige fødsel startet med sivende foster vann, og jeg har lurt på om det har skjedd igjen, men isåfall er det så lite at jeg er veldig usikker. pratet da men føden fikk beskjed om og ta meg et bind og komme vist jeg følte det ble vått.. men med bind føler jeg ikke den fuktigheten og har derfor ikke gjort noe mer med det. uten bind kommer det og går, og vist det er fostervann er det som sagt veldig lite, (men det var det forrige gang å)

Det jeg lurer på nå er om jeg skal ringe føden, og få en kjekk, så jeg vet om alle disse kynnerne har noe innvirkning, og om det i det hele tatt begynner og bli klart der nede! Jeg er helt utslitt, og føler at dette bare tapper meg for alt jeg har av energi, og spesielt siden jeg sover så dårlig også da.

hva tenker du? og hva hadde du selv gjort?

har en time til sykehuset, så er ikke moro og kjøre dit for moroskyld heller liksom!*

ringte de nå, og de ville ha meg inn til en kjekk kl 10.30.. hmm.. sitter med blandet følelse nå, lurer på hva de sier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10.30 blir feil og og si da.. 22.30.. hehe

Skrevet

Lykke til ! Håper du får møte babyen din om ikke så lenge.

Skrevet

Å, så spennende!!!!!!!!!!!!!!

Masse, masse lykke til! Uansett om det er en time og ingenting skulle skje, så er det bedre med en tur for mye enn en for lite.

Så spennende, tipper du snart er mamma jeg :)

Skrevet

Lykke til! Så spennende. Kanskje det blir junigutt og ikke juligutt; ) Uansett er det jo greit å få en sjekk. Håper du holder oss oppdatert!

Klem

Skrevet

takker for alle gode ønskene her:) men må nok vente litt til, hehe.. det kan jo skje når som helst da men, hehe..

Hun så at jeg hadde noen kraftig kynnere, men de er jo ikke regelmessig da. det var ikke noe foster vann, men hun sjekket meg, og jeg hat godt 2 cm åpning.. det kan man jo gå med en stund, men det forteller jo iallfall at kynnerne gjør en positiv jobb da:) så da får jeg jo bare håpe det skjer noe snart:)

Skrevet

Jøss... nå trodde jeg nesten du skulle få søndagen din:)

Huff, sikkert utrolig slitsomt å gå slik, så håper det skjer noe snart!

*sender masse fødestøv!!!!*

Skrevet

ja ikke sant, det skulle tatt seg ut, hehehe... da hadde jeg blitt skremt egentlig, hehe!

ja, utrolig slitsomt og gå sann, jeg viste jo at det ikke var noe fødsel på gang, men var greit og få sjekket det med fostervannet, og greit og vite at det er modent og åpent iallfall.. hadde blitt kjempe skuffet om hun sa det ikke var modent engang liksom.. hehe.. han kommer sikker på onsdag el torsdag, for da har jeg planlagt stor shopping på ikea, hehe..

Skrevet

haha... hadde ikke det vert typisk... jøss, vi og planlegger ikea shopping i slutten av uken;)

Deilig å vite at noe er på gang iallefal da... så er det vell bare til å ta det med ro og prøve å spare litt av kreftene til den store dagen...

jadda, kjempe lett ikke sant? ;)

Kjekt å vite at jeg ikke er den eneste som blir holdt våken av kynnere da:D

hehe

Skrevet

jeg er redd det er maaange som planlegger ikea i slutten av uken(skattepenger) hehe... men får si ifra når dere drar da. er vi der samme dag går det jo ann og spise lunsj sammen der el noe:p

ja, deilig og vite at det skjer noe, selv om det kan ta lang tid... slappe av og samle krefter ja, haha.. Mathias er jos pappaen sin, så jeg kjeder ræva ta meg om dagen, så jeg gjør alt mulig rart bare for og ha noe og gjøre!! nå er vugga vi skal ha i stua lakket:) babytøy vasket:)sykehusbag dvs pakket,stellebord satt opp:) hehe... imponert el? hehe.. så nå gjenstår det bare og legge på dynerekk osv, og kjøpe inn bleier osv=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...