Gå til innhold

Jammen glad jeg ikke er ung og vakker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det vært vått og litt kaldt her i mitt distrikt. Etter en del kjedelige timer i heimen satte vi oss i bilen og kjørte til stranda. For å kaste stein i vannet og mate fuglene. Der, ute på stupebrettet sto det en ung vakker en i bitteliten kjole og ble fotografert. Etter 1000-vis av bilder skiftet hun til en tynn hvit kjole og gikk ut i vannet for enda flere bilder. Vi gikk litt rundt omkring og da hun kom opp av vannet, gikk hun rett forbi oss. Hutrende og med en knallrød nese som nok må retusjeres. Da tenkte jeg at jeg er glad jeg ikke er purung og smellvakker. Da det begynte å regne dro vi hjem og spiste kake og drakk kaffe latte. Hva kunne hun unne seg mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ung og vakker er nok ikke noe å hige etter Maud, det er helt sikkert. Kaste stein i vannet og mate fuglene, spise kake og drikke god og varm drikke høres mye bedre ut enn bading og frysing, selv om hun kan kanskje får godt betalt. Helt til hun ikke er ung og vakker lenger:-(

Skrevet

jeg har tenkt akkurat samme tanke i dag, pluss en tanke til, men med et helt annet utgangspunkt en motefotografering på stranda. I nabohuset bor det nemlig to bittesmå yndige jenter. De leier loftet i et hus med fire leiligheter. de er 17 år og slett ikke voksne, men to søte gymnasjenter bare... Den site tiden har jeg vært sånn nabokjerring bak gardinen, for jegh ar sett noe, og ser noe jeg ikke liker. Det har begynt å henge noen skumle menn i den leiligheten, og jentene ser ikke uskyldige og glade ut. joda jeg hadde da sex og drakk meg full før jeg var 18 år jeg også, men dette er ikke artog å være vitne til. det er en mann som tydelig er den som er en slags kjærest. han ser herja ut, han har BMW cab, han kler seg som en fjortis og er over 30 år. han røyker på en usympatisk måte, parkerer usympatisk på plasser som slett ikke er gjesteparkering, og kaster søppel på bakken utenfor huset.... Joda jeg vet jeg høres ut som en svigermor, men denne lille gata er et privat lite paradis, og alle osm kommer på besøk til hvem som helst av oss som bor her har respekt for det... Jeg driter egentlig i både søppel og sneiper og alt jeg, men jeg bekymrer meg for de jentene. Det er ikke lett å være ung og pen, og når man da blir fanget av voksne menn som helt tydelig tjener penger på noe annet enn å gå på jobb hver dag, hmmm da blir naboen bekymret.

Nei takke meg til å bli tatt bilde avv i tynn kjole på en kald sommerdag... :-)

Skrevet

Storebror spurte "Hvorfor gidder hun å fryse så mye?? Hun er jo helt rød på nesa!" Han konkluderte med at hun sikkert fikk nesten en million kroner for det. Da jeg sa at det gjorde hun nok ikke, sa han at han var helt sikker på at det er havforsker han skal bli ;-)

Skrevet

Ja, hvis det er alternativene, så er jeg enig med deg. Da jeg var nyutdannet jobbet jeg jo i nærheten av din by. Vet at de som bodde på øyene utover flyttet inn til byen for å begynne på gymnaset. Tenkte på det da jeg også, at de små søte uskyldige fra de kristne pietistiske øyene, de kan komme til å møte virkeligheten hardt på en hybel i byen langt unna mor og de sosiale restriksjonene en liten øy innebærer :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...