Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Føler vi sklir mer og mer fra hverandre. Snakker knapt nok sammen etter unga er i seng. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi han ikke er interessert. Jeg er av typen som vil ha en kjæreste, og jeg liker å være i hans selskap. Men det virker ikke som det er gjensidig. Hva gjør dere på kveldene? Bruker dere tid sammen eller mest hver for dere?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Akkurat nå sitter jeg her, og han ser fotball kamp - og det er ingen spesiell samtale mellom oss, ganske stille faktisk.. Men for ikke lenge siden vasket vi rundt kjøkkenet sammen og da snakket vi mye.. Noen ganger ha vi lange samtaler og koser oss, andre ganger ha vi litt tid alene.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Vi sitter som regel i hver vår sofa og slapper av om kveldene..jeg av og til med lap-topen min,mens han ser rundt på ulike tv-kanaler,eller surfer på nettet. Vi koser oss sånn..noen ganger finner vi på andre ting også da:) Men vi kan kommentere tvprogrammer til hverandre,eller artikler på nettet.Avslappende og fin avslutning på dagen for oss begge.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg bruker som regel tiden alene, synes det er godt.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Vi tilbringer ganske mye av kveldene sammen. Ser TV sammen, eller snakker sammen. Men, sitter også hver for oss. Henger ikke oppå hverandre hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Vi bruker stort sett endel tid sammen på kveldene, men ikke akkurat nå, han er nemlig opptatt med forball EM!!!! Så da sitter jeg her å glor stort sett
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Vi er alltid sammen på kveldene, eller i grunn heeele dagene! Og det trives vi begge kjmpe godt med, vi er vel både verdens beste venner OG kjærester! Kunne ikke hatt det bedre, finner som regel på noe morro å gjøre på kveldene vi, går enten på kino, bowling, går kveldsturer, er ute å spiser eller bare koser med hverandre i sofaen forran tv'n:) Alltid like kosli<3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Så sant han er hjemme(jobber skift) så tilbringer vi kveldene sammen. det blir fort til at vi sitter en stund på hver vår data, men vi snakker alikevel sammen og deler hva vi driver med. Ellers så ser vi på TV/film og sitter sammen. Bare er liksom. Det er vel når vi først kommer i seng vi ender opp med å faktisk prate, både tull og seriøst. De kveldene han ikke skal på formiddag dagen etter er som regel også Sex kvelder... Noen ganger tar han seg en times tid for seg selv for å spille gitar. Men det er jo bare koselig..så lenge jeg slipper å høre på(metal).
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Tja, vi er sjelden borte fra hverandre, for å si det sånn. Noen ganger sitter vi på datarommet ved hver vår pc, andre ganger ser vi film, eller jeg sitter med laptopen i sofaen mens han ser tv. Vi gjør altså ikke nødvendigvis noe _sammen_, men vi prater om det vi driver med der og da. Dessuten leker vi mye med hunden vår, men den gode praten kommer først etter at vi har lagt oss. Jeg synes ikke det er så utrolig viktig at en må SNAKKE SAMMEN hele tida, Vi trives veldig godt med å gjøre ved vår ting, samtidig som vi vet at den andre er der. Sex er blitt en sjeldenhet nå mot slutten av graviditeten, men det er vi heldigvis helt åpne og enige om at er ok, så en MÅ faktisk ikke ha dype samtaler og heftig sex hver kveld for å være lykkelige sammen. Noen ganger er det trygge, det beste!
Penger Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Ja, vi bruker mye tid sammen. Orker ikke å bare ha noen å dele husleie og sure sokker med.
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Mannen min elsker TV. Jeg er ikke glad i TV titting i det hele tatt. Så da er jeg heller HER,gitt. =o) Men det hender da jeg finner armkroken hans,og ser en god film sammen med han. Må jo nesten det innimellom...
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Kan legge til at vi tilbringer 24 timer i døgnet under samme tak. Så det er ikke noe direkte tap, disse kveldsstundene vi har separat fra hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå