mor til skatten :) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg skal til usa og lurer på om noen vet hvor mye jeg kan spare på kjøpe vogn der borte..å hvilke vogner er det? minsten er 1 år når vi reiser så det må bli en kul sportstrille/vogn... har teutonia mistral nå ...den er jo kjempegod..men siden jeg skal dit vil jeg shoppe:)
NormaJean Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 hvis du skal kjøpe bugaboo kan du spare ganske masse! koster ca 4500kr i usa. gå på neimanmarcus.com eller nordstrom.com og se på prisene der.....
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jg har akkurat kjøpt Bugaboo i USA og nå får du den helt ned i 3700 fult utstyrt hvis du vil ha 2007 modell. Jeg kjøpte denne i Denimi som er Limited Edition og betalte 4100,- Ellers er Stokke veldig billig der borte. I USA bruker de ikke samme vogner som vi i Norge. Det går mest i stygge plastikktriller som de bare plasserer bilstolen oppi når barna er så små. Så det er ikke så mye å velge mellom. Ellers kan du få tak i Phil & Ted og McLaren til godt under prisen i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå