Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på loftet i dag for å finne frem vognen min,men den var ikke noe pen lenger...så må gjøre innkjøp av en ny,moro å høre hvilken type vogn dere kjøper!?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har kjøpt en emmaljunga mondial duo combi i sort med sportsunderstellet :) har bilde av den på profilen min. Gleder meg til å begynne å trille.

Skrevet

Vi har kjøpt Emaljunga Smart Duo Kombi.

Synes den virker veldig grei :) Blir spennende å begynne å få bruke den, men tre uker til termin ennå..

Skrevet

Hasr kjøpt en Easy Walker Sky, ønsket meg en vogn som ver veldig lett denne gangen. Og denne virker så god å trille=) Stor og romslig bag, sittdel med lang rygg og masse andre fordeler.

Skrevet

kult at du har bilder osv på profilen. kommer ikke inn på noe påmin egen side lenger jeg,merkelig.

Skrevet

jeg vurderete emmaljunga edge duo og emmaljunga mondial, men endte opp med emmaljunga city cross for den er en del lettere og lettere å få plass i bilen. De to andre er ganske store vogner.

Skrevet

Har kjøpt Emmaljunga city cross med brun (Elk) city bag og sort sportsdel ;o)

Innen to dager har jeg baby til å legge oppi også ;o)

Sprøtt å tenke på!

Skrevet

Her har vi kjøpt Teutonia spirit s3 i brunt!!! tror det er en super vogn:) gleder meg til å ta den i bruk!!

Skrevet

Vi har kjøpt Brio Sing:)

Har siklet over den siden jeg ble gravid og endelig kunne jeg kjøpe den:)

Den var til og 1000 kr billigere siden den var til utstiling og synes den er kjempe lekker! Håper vi blir fornøyd med den:)

Skrevet

Easy Walker Sky vi også. Lett å trille, liten sammenlagt, veier lite. Gleder meg til jeg får prøvd den med barn oppi!

Skrevet

simo kombi

Skrevet

Stokke X-plory :D

Skrevet

Brio Happy med brun bag og svart sportsdel og Bugaboo Camelon som er svart og blå ;D Gleeeeeeeder meg!!!

Skrevet

Marineblå TFK joggster twist.

Har kjørt prøvetur og er kjempefornøyd!

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg har en Teutonia Y2K som er snart 5 år gammel.

Ville ha noe "nytt" og fant en på Finn.

En rød Svitthun bagvogn fra 1980-tallet!

Jeg får den forhåpentligvis i løpet av uken og gleder meg som en unge til å få ta den i øyesyn :)

Skrevet

Vi skal ha simo bagvogn og så har jeg lånt bagen til oth'en vår, så da har vi jo plutselig to bagvogner :-))

Skrevet

tørkisblå briohappy bag! å svart sportsdel!!!

gleder meg masse til å trille trille

Skrevet

Vi har kjøpt en Simo kombi. Synes den er veldig pen og gleder meg så utrolig til jeg skal trille bebis i den:-)

50 dager igjen... hehe...

Skrevet

En TFK joggster twist (marine/brun) i tillegg til en first wheel i brun

Skrevet

Emmaljunga mondial, beige. Skal hent den til uka, gleder meg villt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...