L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 ÅHHH... Jeg er så sint nå at tårene bare triller... I helgen var vi hjemme til våre foreldre og det var sånn festival denne helgen. På grunn av at sønne vår på 8.5 mnd har hatt sånne søvnproblemer (skal til utredning om1 uke på sykehuset) så har vi aldri vært borte fra han... Han våkner alt fra 20-40 ganger pr natt. Foreldrene mine maste nå innihampen på at jeg og sambo skulle dra på en aktivitet på kvelden, jeg hadde OVERHODE ikke lyst... De nærmest tvang oss til å dra... OK nok... Mamma lovte på TRO og ære at hun skulle ringe når han våknet og jeg sa til henne: gjør du ikke det så kommer jeg ikke til å la deg passe han mer... Det er jo rart med det når dt er første gangen en skal være borte fra babyen sin, og spesielt siden han plages sånn:( Jeg ringte henne flere ganger og spurte hvordan det gikk. Joda bare fint han har ikke våknet... Aktiviteten som vi var på varte i 3.5 time, og jeg syns det var GRUNSOMT rett og slett... Akkurat som jeg følte at noe var galt... Da jeg kom hjem sov han oppe på rommet. Jeg spurte moren min om han hadde våknet siden sist vi snakket.. Jo han hadde våknet 1 gang, da hadde hun gitt han sutten... OK tenkte jeg. det var da flott at han roet seg så kjapt.. (han gjør aldri det ellers).. Men så sajeg det da.. at det var da nesten litt rart at han sov så lenge siden han ALDRI har gjort det... Da fortalte hun at han hadde vært våken en til gang, men at hun ikke hadde tatt han ut av rommet og at det hadde tatt en stund før han hadde roet seg...Da KOM den dårlige samvittigheten... Og jeg kjente jeg ble litt sint.. syns det er så dumt å lyge! Men da hna var maksimalt urolig på natta da vi kom hjem så skjønte jeg at hun ikke snakket sant! Så jeg spurte broren min som var hjemme (rom vegg i vegg med der han lå)... og han kunne fortelle at han hadde vært våken 6 ganger og at hun hadde tatt han opp 2 ganger og lekt med han osv... Jeg er så skuffet, sint og fortvilet.. Hvorfor er det nødvendig å lyge? Jeg kommer IKKE til å la henne passe han mer:( Hun kunne liksom ha SAGT det, spesielt når hun VISSTE at dette var 1 gangen for oss samt at han har sine probemer... Huff jeg bare gråter jeg nå! og sambo er også irritert på henne:(
line_n & sara Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 forstår at du er sint, men jeg tror at moren din rett og slett gjorde det slik at du og samboern skulle få en frikveld uten bekymringer, altså, hun prøvde å gjøre noe snilt!! hadde nok reagert på samme måte som deg, man blir jo stressa og bekymra når babyen har søvnproblemer! men jeg tror nok mamman din bare ville være snill, altså! håper dere får noen svar under utredninga av gutten deres!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Ta en prat med moren din og fortell at du er skuffet. Hun burde sagt sannheten,men ønsket nok på en veldig klumstet måte å gi dere litt avlastning siden dere sikkert ikke har hatt noe tid på egenhånd på veldig lenge.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Ja jeg vet at hun ville prøve å være snill... Men det virker jo liksom mot sin hensikt... nå stoler jeg rett og slett ikke på henne:( Det værste jeg VET er folk som lyger og det evt hun så forbanna godt. Hadde hun ringt meg og sagt at han var urolig og sånn så hadde jeg blitt trygg på: ja hun tar meg på alvor og jeg kunne slappet av liksom... Jeg kjenner jeg er så sint at jeg holder på å eksplodere!!!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Huff, jeg føler med deg. Det var dumt av din mor å ikke si sannheten. Håper utredningen til uka gir svar. Klem til deg.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 Ja jeg syns det var skikkelig dumt gjort:( og det værste var at hun ikek ville innrømme det først... hun mente at broren min løy. Men det jeg sa var at det var kompisen hans som hadde vært på besøk som hadde forsnakket seg da vi snakket med han... førsten da innrømmet hun det:( For det hun likso gjorde et stort poeng av i går var at hun var så flink med han, at det liksom var vi som gjorde noe galt... og at til dem såv han så bra.. er bare så lei meg og skuffet
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg tror mange mødre (kanskje også oss en dag?) glemmer hvordan det er å ha ansvaret for en liten baby. Og særlig når man har så tøffe utfordringer med søvn som dere har,er det tøft når man appåtil ikke blir forstått. Hadde selv problemer med søvnen til gutten min de først 3-4 mnd. Tror i ettertid noe av det var pga Kiss. Kunne bli frustrert over noen av de andre i barselgruppa som hadde babyer som var veldig lett til å få til søvn, særlig fordi de av og til ikke forstod at de hadde hatt mye flaks og at jeg ikke gjorde noe feil.... I mørke stunder har jeg ønsket at babyene deres skulle slå seg skikkelig vrange søvnmessig senere,så de kan forstå hvordan der er..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 uff da,ikke fint å lyge om noe sik..det betyr så mye for oss mødre å kunne stole 100% på dem som passer barna våres.jeg tipper hun gjor det i god mening og da,at hun unnet deg og samboer noen timer til å være bare kjærester.. kan jeg spør hva han skal utredes for??
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 han skal utredes for søvnproblemer så vi skal bli observert over flere dager... + at de skal ta masse prøver... han har aldri sovet mer enn 1.5 time sammengende og det har kun skjedd noen får ganger. Det er bare så fortvilende at hun gjorde det! Jeg syns det er skikkelig dårlig gjort... Jeg føler meg som en skikkelig dårlig mor, og har lovet meg selv at jeg IKKE kommer til å dra ut før han sover... Kun sambo som får passe han.. Jeg skulle aldri dratt... hele denne kvelden har han våknet og våknet.. og vært helt hysterisk.. Han fikk sept.angst for ca 2 uker siden og dette visste hun også om... og det var en av grunnene til at jeg visste at han ikke kom til å roe seg...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 off ja,jeg føler med deg..vet ikke helt hva jeg skal si.. mora di burde vært ærlig,kommer ingen vei med noe annet.da mora mi passet jenta mi hos oss sist helg da vi var i bryllup sa jeg til henne at hun skal ikke ligge å gråte alene på rommet,hun er kun vant til jeg kommer da får du ta henne opp og roe henne.mora mi er fan av ferber jeg er ikke..hun gjorde det jeg ville med henne det har jeg bekrftet fra storebror på 9 hehe:) hun maser hele tiden at jeg må være sta og la henne gråte og jeg var sikker på hun skulle prøve dette på henne selv om jeg var ganske bestemt da jeg sa hun ikke fikk..heldigvis gjorde hun det ikke:).. jeg tror jeg ville følt meg ganske lik deg bare i tillegg sviktet,for hun gjor ikke det hun lovet og når det igjen gjelder det mest dyrebare du har i verden da er det vondt.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. juni 2008 tusen takk hehe... var ikke mange på skravle som forsto meg 95 % mente jeg var overhysterisk og utakknemlig... Men det er nettopp det som du skriver ja... Hadde moren din prøvd ferber på henne så hadde ikke det vært en del av avtalen... Jeg skulle nemlig bare en liten tur ut, så skulle hun steppe inn for meg da han våknet... Men måtte bare få ut litt frustrasjon... Ble bare så skuffet Tusen takk for forståelsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå