Crazywoman Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet hvor det kan kjøpes/bestilles??
♥2 små gull♥ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Send en mail til www.drommekjoler.com, hun er veldig hjelpsom og kan sikkert gi deg råd.
Crazywoman Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 noen andre sider? Ikke brudekjole jeg leter etter. Skal i bryllup, ikke gifte meg:)
♥2 små gull♥ Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 De har selskapskjoler også på drømmekjoler, og hun syr også på bestilling hvis du har et bilde av den kjolen du vil ha
line_n & sara Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 jeg hadde samme problem! og fant drømmekjolen helt tilfeldig på trilletur etter et barseltreff! på carma ved olavryesplass på grunerløkka. jeg ville itillegg ha en kjole som skjuler magen litt...og det gjør kjolen min! bor du i osloområdet, kan jeg anbefale carma! fant hjemmesiden nå, http://www.carmatextil.no/
herethereandeverywhere<3 Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Jeg var i bryllup da jeg ammet tvillingene, og jeg kjøpte kjolen min på neste stopp. Tipset mitt er å prøve å få tak i en tube-topp-kjole, dvs en stroppeløs kjole med stretch over bysten. Det var i allefall helt genialt for min del. Jeg kunne bar brette ned diskre når gutta skulle spise. Ammet fire ganger i løpet av ettermiddagen/kvelden, og det gikk helt fint! Lykke til på leting etter kjole..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå