mei&mi + marcus :) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er nå 14+1 og magen er blitt mindre i dag, det er ingen kul på magen når jeg ligger. Senest i går var det en kjempekul på magen når jeg låg.. Er dette normalt?? Ikke er jeg kvalm lengre heller... Jada, er hysterisk.. Mistet i MA i desember, og det eneste jeg har gjort i 14 uker nå er å bekymre meg... Slitsomt!
mei&mi + marcus :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2008 Det er tydeligvis det.. Gikk til legen og der var det ivertfall et hjerte som banket.. =D Orket ikke å gå rundt å bekymre meg så gikk rett og slett til legen..
Maya_1 Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Nja, at livmoren forsvinner vil jeg nå si er ganske uvanlig mystisk fenomen Men at magen varierer litt er vel ganske vanlig, spesiel for oss som ikke har kommet så langt. Jeg var veldig oppblåst i starten, men nå er magen flatere igjen.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Livmorens stilling kan variere med tom/full blære og avføring/luft i tarmene. Ikke noe farlig og helt normalt. :-)
mei&mi + marcus :) Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Hehe.. Skrev det i mangel på en bedre forklaring. Den "forsvinner" liksom ned igjen der den pleier å være. Har kjent og sett en liten klump nederst på magen i noen uker. Fikk bare litt panikk når jeg ikke kjente den lengre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå