Gå til innhold

Vannet har gått =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk klokken seks- begynte med et "knepp", da spratt jeg opp av sofaen og gikk og satte meg på do.

Det gikk en liten stund, så begynte det å sildre litt etter litt.

Ringte føden for å høre om de ville ha meg inn ettersom jeg ikke hadde fått rier.

Det ville de, så nå har jeg vært innskrevet på sykehuset og ligger i sofaen og håper at riene vil starte snart!!

Egentlig litt rart, dersom vannet hadde gått klokken fire ville de satt meg igang i morgen ettermiddag.

Siden det gikk etter klokken fire fikk jeg beskjed om å komme inn tirsdagsmorgen klokken syv dersom ikke fødselen startet av seg selv.

Huff, tirsdag er veeldig lenge til!!!

Har hatt vonde sammentrekninger på vei hjem, men jeg har ikke fått den der sikkerheten alle snakker om, at når det er rier så vet man det bare. Så nå ligger jeg her, da, og venter på vondter!

Åh- håper det tar seg opp!!! Nå har vi ordnet barnevakt og altingen.

Husker ikke hvordan det var sist med riene- det er syv år siden.

Jaja, får vel prøve å hvile litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

massa massa lycka till!!!! :)

Skrevet

Da er i alle fall fødselen rett rundt hjørnet :-) På Ullevål setter de ikke i gang fødselen før 3 døgn etter vannavgang, men fødselen din strarter sikkert av seg selv snart. Lykke til!

Skrevet

Hodet er godt festet, ja. Så jeg kan leve "som normalt" iflg jm. Akkurat som om noe er ved normalen nå, hehe ;O)

Skrevet

Takk for lykkeønskninger begge to =)

Tre dager -var ikke for lite heller!!!

Skrevet

å, så spennende. Du er heldig. Jeg må nok vente lenge ennå.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...